HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.09.11. 01:22 GGerg

Köcsögöt kaptam

Bementem dolgozni. Az ajtóban álló fekete kiscsaj mondja, hogy a négyes az én sorom. Tegnap is az volt és kérdem tőle, ki a főnök ott. Erre azt mondja, ne aggódjak, nem lesz gond. Tudtam, hogy a köcsög lesz.

Egyébként tényleg megmodorálta magát, mert ma nem volt annyira köcsög, meg is jegyezte, hogy ma nagyon kedves velem. De jövő héten reggelre megy, én meg szokás szerint délután.

Viszont örömmel tölt el, hogy az ügynökség küldött egy SMS-t, hogy legyen jó hétvégénk (jó lesz, a fagyasztóban leszek...) és köszönik a kemény munkát.

Küldött SMS-t az a cég, amelyiknek autót hazudtunk, hogy nincs meló hétfőre, de hétfőn hívnak, hogy mi lesz a keddel. még jó, hogy megbeszéltük, hogy egyelőre a jövő hétvége érdekelne bennünket.

Nincs kedvem holnap a fagyasztóba menni. De muszáj, szeretnék a Saab-ba egy új bőr váltógombot (a fokozatkiosztásnál lefeslett) és bár vettem bele szőnyeget, az e-bayen találtam bele gyárit, nem is drágán. Most este vettem egy csomag kárpittisztító kendőt, valamelyik nap át is megyek rajta.

Jut eszembe, holnap Andor azzal megy dolgozni és a következőket nézi át:

Kicentírozza a kerekeket, megnézi az egyik hátsó féket, a kuplungbovdent (a kuplung picit nyikorog is), a légkondit, a gyertyákat, az olajat, a levegőszűrőt, kicseréli az egyik helyzetjelzőt és a kesztyűtartó világítását is.

Szólj hozzá!

Címkék: anglia munka külföld saab autó állás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr122287593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása