HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.12.27. 18:12 GGerg

Utólag is

 

Ezt még 26-án kezdtem el írni, de ezek a hülyék kikapcsolták a netet..

Először is boldog karácsonyt mindenkinek. Az enyém nem túl boldog, mert kurvára egyedül vagyok (valakit láttam a Facebook-on, hogy megy haza 26-án, de egyrészt spórolok, másrészt Opelben nem utazom haza..). Úgy volt, hogy Peti eljön ma, de nem jött. Úgy volt, hogy holnap akkor én megyek, de nem megyek. Egyelőre úgy néz ki, hogy 28-án megyek. De mivel 29-30-án dolgozik, így 29-én elmegyek munkát vadászni Gloucesterben. (Legújabb hír, hogy holnap csak délután egyre menjek, azt mondta, de ahogy felkeltem, elindulok és  legfeljebb munkát keresek addig.

Ugyanis oda költöznék, pontosabban mellé, Brockworth-ba, de természetesen a birmingham-i állásokat is nézegetem. Egy az, hogy a biztosításom a 240 lóerős C70-re a fele sem lenne, mint most itt. Ezen túl mindig kisebb helyekről hívtak sofőr-tapasztalat nélkül is, mikor jelentkeztem. Nem igaz az, amit Zlot írt anno, hogy könnyű munkát találni tapasztalat nélkül. Legalábbis itt nem. Ezerből egy, és én ezt az egyet, mikor elcsesztem a tachográfkártyát, már elhasználtam. Minden nap járom a jobcentre-t, nézem az internetet. Újabban már három területet is kipécéztem: öregek otthona (szar pénz, de az angolnak jót tenne), sofőr és ovi (sok helyre beadtam az önéletrajzomat, le se baszták, de szar pénz). Van egy olyan megérzésem, hogy egy kisebb városban ez jobban menne, jobban tudnám a speciálisabb papírjaimat, képességeimet kamatoztatni. És nagyon-nagyon sokat unatkoztam hétvégente, amíg nem voltak barátaim, ott sok pénztől elestem..

A munkahelyemen nem akarok a továbbiakban dolgozni, leszarom, hogy a cég olyan stabil, hogy az sosem fog csődbe menni, de meguntam. Amióta a nemrég felvett új magyar kolléga kijelentette, hogy nem akar egy gépen dolgozni, mindig engem tesznek oda és utálom, vége a jó időszaknak, amikor lófaszt nem csináltam. De a fő gond még nem ez. És nem is az, hogy nem akarom az egyik kollégám fejét látni, aki irtózatosan kibaszott velem nyáron. A harmadik, hogy az egyik főnököm egy paraszt. Bár pár hete bocsánatot kért, de két hete mikor csak Przemek kollégámat helyettesítettem volna a szünetében, bunkó volt. A minőségellenőr termében akadtunk rá, és mikor meglátott, visszafordult és még a villanyt is lekapcsolta. Ekkor kurvaanyázva otthagytam, egy ideig jött is utánam. Azóta nem beszélek vele és ha lehet, nem keresem, nem ez volt az első eset.

Ezek igazából nem nagy problémák. De annyira tisztelem magamat (újra vagy már?), hogy nem akarok olyan munkát és annyiért csinálni, amit egy semmit nem tudó, 18 évesen Angliába vándorolt akárki is el tud végezni, ennél azért még én is többre tartom magam. Úgyhogy vettem múlt hónapban egy szkenneres-fénymásolós nyomtatót és lelkesen nyomtatom az önéletrajzokat, leveleket.

Megmondom őszintén, a legfaszább forgatókönyv az lenne, ha pl. Peti és apukája munkahelye felvenne, mert akkor akár bringával járhatnék dolgozni. A legtutibb az lenne, ha ez február vége előtt lezajlana, mert az autó TAX-a addig érvényes, és akkor már nem vennék újabb fél évre, hanem azt befektetném a hazaútba. És otthon maradna javulni. Ebben az esetben csináltatnék rá egy új műszakit, mert az eredeti augusztus végéig jó, de addig akkor tuti nem jönne vissza Angliába, ezért kéne. A másik lehetőség, hogy veszek rá TAX-ot és akkor augusztusban megyek haza, akkor a normális kerékvágásban történne a műszaki is az út előtt. De akkor már tutira meglenne a C70. Ugye arról kár is beszélnem, hogy amikor a Saab visszajön családi kocsinak (jövőre jó lenne egy gyerek), akkor tényleg nem lesz mindegy, hogy két autó esetén a biztosításon tudunk évi 1000 fontot spórolni egy kisebb városban.. Úgyhogy ez a két dátum van, de az tuti, hogy nem megyek haza addig, amíg a C70 itt nem áll a szemem előtt (csak ha esetleg megkapnám ezt az állást Brockworthban, akkor kibírnék egy-két hónapot autó nélkül).

A helyzet amúgy jó, gyűjtöm a pénzt, elértem az ideális helyzetet, mindenhez a legolcsóbban hozzájutok (lakás, autóbiztosítás, stb.) már csak egy meló van hátra. A lelkem romló állapotának egy C70 kéne (erről lejjebb), de az utóbbi időben sokat tettem a javítása érdekében.

Ilyenek:

- Minden hétvégén ebédelek valahol valamelyik barátommal

- Másfél hete vettem egy előfizetéses okostelefont (az új Xperia Mini Pro), de rendeltem egy két SIM-kártyásat Kínából is, TV is van benne. Michal haverom rá akart beszélni az új iPhone-ra, de utálom a kurva nagy telefonokat, meg olyan nem kell, aminek nincs billentyűzete, ennek meg van és nem is nagy. Peti mutatta, szóval pár hete még nem gondoltam volna, hogy egyszer okostelefonom lesz, pláne, hogy nem az utált SonyEricsson, de remélem nem jutok el soha arra a szintre, hogy pl. Opelem lesz, mert az lenne a vég. De kísértetiesen hasonló a sztori. A lényeg, hogy már van net a telefonon is:))

- Múlt hónapban vettem gumit is az autóra, idén ez a negyedik szett elöl, de a széleik már nagyon kopottak voltak (az újak most több, mint 6 mm-esek). A gumis mondta, hogy a futóművet be kéne állítani, ezért elvittem egy helyre, ahol a kerékcsavarokat csak kézzel tették be és majdnem elvesztettem a kereket, csak pár méter kellett volna, úgy lötyögtek benne. Visszavittem, hogy nézzék meg újra, mert úgy elég szar állítani, hogy a kerék lötyög, de jó lett.

- Pár napja vettem egy használt Sennheiser fejhallgatót is

- Novemberben otthon vettem három nadrágot is a Springfieldben és Stratfordban vettem tavaszra egy cipőt is (féláron csak 37.5 font volt), mikor anyukámék itt voltak (velük mentem haza)

Jó érezni, hogy van értelme annak, amit csinálok, ennyi szopás után. Olyan jól esik venni dolgokat magamnak is. Éppen azon gondolkodtam, hogy pl. az előző biztosítónak csak úgy feleslegesen kifizettem egy Volvo C70-et. Áginak fizetem az albérletét, eddig egy fél C70-et küldtem neki is, a másik felét nyárig kapja meg. Tehát már ezért is fontos, hogy nekem is lehessen egy...

- Ma (27) pedig vettem egy fasza inget a Nextben, féláron volt 20 font, a hülyének is megérte.

 

 

U. I.: _Phoenix_-szel nem tudom, mi van. Mivel a régi telefonom bedöglött, a SIM-kártyát elhagytam, nem tudom felhívni. Utoljára nyáron beszéltem vele, mikor otthon voltak autóval, utána is hívtam még és e-mailt is írtam, de nincs válasz. Remélem, nem a visszaúton történt velük valami.

 

1 komment

Címkék: anglia munka külföld autó tervek állás kikapcsolódás kihívás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr913499446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása