HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2012.02.16. 18:17 GGerg

BRÉKING! Megkaptam az állást cégen belül!

Egy egészen hihetetlen interjú után. Bővebben hétvégén!

 

Bár nem írtam le anno, hogy mi történt, csak párszor utaltam rá, hogy az egyik kollégám rendesen átkúrt, belerondítva a szép nyárba, amikor Ági is itt volt. Bár a munkahelyen nem igazán okozott számomra problémát, a pofáját nem szívesen nézegettem. Könnyű volt azért, mert egyik héten délelőttös voltam (ő mindig az), másikon meg délutános. Viszont ebből adódott a másik probléma. Így nem lehet mellékállást találni. Kb. egy hónapja megjelent egy állás a hirdetőfalon, amiről már korábban hallottam Michaltól, az egyik legjobb barátomtól. Vele már a kezdetektől nagyon összebarátkoztunk, vele szoktam hétvégén ebédelni. Van egy kisfia, akit imádok. Na ő már jó pár hónapja raktárosként dolgozik a délutános műszakban. És délután öt után nem sok dolga van, gyakorlatilag videókat néz a telefonján, stb. Ezen mindig nevettünk. Szóval az üzenőfalon ott a meló, de három nap múlva le is jár a határidő. Ez azt sejttette, hogy valami előre lezsírozott dologról lehet szó. Az egyik litván gyerek meg is volt róla győződve, hogy ő lesz a befutó, mert régóta puncsolt az irodában. De volt lengyel jelentkező és hát itt 10-ből 7 ember lengyel, úgyhogy az erőviszonyok nem vetítették előre a sikert..

Természetesen elküldtem nekik az önéletrajzomat egy levél kíséretében (postán). 31-én interjú (két angol menedzser csajjal). Azt tudtam, hogy nagyon oda fogom magam tenni, mert itt nem csak arról van szó, hogy több pénz (két kategóriával magasabb fizetés, sajnos ez itt csak kb. 20-21 font hetente) és még kevesebb munka (eddig is ez a messze legkönnyebb melóm:)), hanem az egyik legjobb barátommal "dolgoznék" együtt.

Amikor megkérdezték, miért jelentkeztem, biztos nem erre a válaszra számítottak, de megkapták: nem akarok a termelésben dolgozni, nincs vele semmi baj, de őszintén szólva túliskolázottnak gondolom magamat ehhez. Mindenki szeret, de engem ez nem tesz boldoggá. Nem érdekel. Volt egy kis blöff is, mégpedig, hogy nem a pénz érdekel, ha az érdekelne, elmennék sofőrnek (ja, ha tapasztalat nélkül olyan könnyű lenne...). Elég jól ment az interjú, aztán a vége felé akadt egy KIS bökkenő. A levélben véletlenül benne hagytam egy mondatot, ami úgy szólt, hogy ne aggódjanak a címem miatt, mert Gloucesterbe szeretnék költözni. Már amikor rákérdeztek és felemelték a papírt, ahol egy tizedmásodpercre megláttam a mondatot a levélben, kicsit beindult az adrenalin.. De megmagyaráztam nekik.

Az már egy jó jel volt, hogy pár nappal később az egyik csaj odament Michalhoz és mondta neki, hogy nem is tudta, hogy ez a Gergő ennyire értelmes fickó..

Következő pénteken már két ember meg is kapta a levelet, hogy nem őket választották. Michal egész hétvégén hívogatott, de én nem kaptam. Igazából azóta sem. Csak csütörtökön odajött a csaj, a kezembe nyomta a munkaköri leírást és hétfőn kezdek. Három hónap próbaidő után meglátjuk.

Úgyhogy van három hónapom arra, hogy összekapjam magam anyagilag (haza nem megyek, Ági sem jön ki) és összeszedek annyi pénzt, amennyit csak tudok. A termelésbe nem megyek vissza, így ha munkát kell váltanom, akkor legyen tőke a továbbiakhoz.

És épp tegnap jöttem rá, hogy állítsam be úgy a jobcentre keresőjét, hogy nekem jó legyen. Persze így, hogy mindig egy műszakban vagyok, így persze, hogy könnyebb.

 

Úgyhogy a terv a következő: gyűjteni a pénzt, ha beválok, ha nem, legyen. Augusztusban a Saab már nem kap TAX-ot, de műszakit igen. Ha átmegy, akkor van egy év a helyreállításra (karosszéria és a motort is kivetetném, kapna láncot, kuplungot, tömítéseket, stb., de ez pénzfüggő lesz, tud várni). Addigra megveszem a Volvót. Megpróbálok 1500 körül venni egyet és 2000-et szánok az azonnali helyreállításra (kap gyertyákat, vezérműszíjat vízpumpával, olajat, váltóolajat, stb). De addig még sok dolog fog történni, még talán találok egy félállást is.

De ez már egy másik történet lesz.

Drukkoljon mindenki, hogy beváljak ebben a munkakörben, mert akkor tényleg csak egy mellékállást kell találnom, közben építem a kapcsolatokat (amiket otthon elhanyagoltam) és az angolom még jobban fejlődjön, hogy idővel még jobb állásom lehessen.

Szólj hozzá!

Címkék: anglia munka állás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr544119953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása