HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.04.21. 00:25 GGerg

Kirándultunk

Délután egykor elindultunk kirándulni. Mivel a főnök előre szólt, hogy nem kel korán.

Elmentünk Esztergomba (bazilika), megnéztük Visegrádot (boboztunk és várat néztünk, valamint ettünk a Don Vito-ban egy vörösboros aszalt szilvával felszerelt pizzát. Aztán betértünk Szentendrére is fagyizni. Utána pedig beugrottunk a Nagyi palacsintázójába is. Negyed tízre értünk haza.

Volt olyan, hogy sávot akartam váltani, jeleztem, visszavettem, jeleztem megint és váltottam. Aztán mellém érve a faszi integetett. Nem tudom, mi baja volt. Vagy amikor egy kis faluban bőven száz felett előzött egy hetes BMW index nélkül egy izomagyúval a kormány mögött (láttam korábban őket egy étteremnél).

Ha minden igaz, holnap megyünk be a céghez.

Szólj hozzá!

Címkék: kikapcsolódás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr641938677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása