HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2012.06.04. 15:00 GGerg

Hogyan jutottunk idáig?

Ha hiszitek, ha nem, megtörtént az, amire én sem számítottam:)

Eladtam a Saab-ot. És nincs semmi helyette. Illetve van: bringa. Pontokba szedem az okokat, amiért az autónak mennie kellett.

- Április elején a kolléga, akinél laktam, bejelentette, hogy a fiának kell a lakás (nem tudom, igaz-e), emiatt májusban el kell költöznöm.

- Mivel költöznöm kellett, és pont május elejéig tartott az autó biztosítása, nem mertem bevállalni azt, hogy esetleg elkezdek egy új évet és ha valamiért meg kell szakítani, szopasson a biztosító, mint korábban. Sajnos későn döbbentem rá, hogy milyen olcsó környéken laktam. A másik, sajnos szintén súlyos körülmény, hogy a legerősebb, 240 lovas T5-ös Volvo C70 biztosítása ugyanolyan feltételek mellett kb. 25%-kal olcsóbb, mint a Saab-é.

- A legerősebb pont az, hogy Ágin nem mindig érzem, hogy a céljaink közösek lennének. Mivel neki szántam ezt az autót, így ez  a helyzet nagyon bántott (és bánt), egyszerűen nem kívántam látni a Saab-ot a továbbiakban. Az autóval semmi bajom, imádtam, de érzelmi okokból nem maradhatott nálam. Talán ez az az ok, ami miatt nem törlődött le a mosoly az arcomról az eladása miatt azóta sem, sőt..

- Nem akarok többé manuális váltóval pöcsölni

Összegezve tehát elmondhatjuk, hogy a Saab tulajdonlása akadályozta volna az álmom megvalósítását, hogy lehessen egy Volvo C70-em, ráadásul 30 éves korom előtt...

Az is rontotta a Saab esélyeit, hogy sajnos pár hónapja elkelt egy 2.4-es, turbó nélküli, automata C70, amiben mindössze 53000 mérföld volt (vezérműszíj ráadásul nemrég cserélve, mindez 1100 fontért). Akkor megzuhantam..

Ebben az időben (de még a kolléga bejelentése előtt) elkezdtem rohangálni a C70-ek után. Több mint 1000 km-t utaztam, de egy kivételével csak szarokat találtam. A kivétel esetében pedig a kereskedő volt egy idióta. A kocsi ígéretes volt, első tulajos, 86 éves bácsi, végig márkaszervizben szervizelve, olajcsere 1000 mérfölddel korábban... A Saab fel is került az ebay-re, de az utolsó pillanatban emiatt levettük.

Aztán költözéskor már ügyesen csináltam, és a munkahelyemhez közel költöztem, az út bringával rövidebb, mint előtte autóval. A költözés napján jött érte a vevő 800 km-ről, Skóciából.. És biztosíthatok mindenkit afelől, hogy jó helyre került.

Az autókérdésről bővebben a régóta ígérgetett Saab-összegzőben nyilatkozom.

Szólj hozzá!

Címkék: jövő saab autó tervek hobbi


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr394561960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása