HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.01.08. 17:13 GGerg

A szakmai kihívás újra rám talált

A történet pár hónapja kezdődött. Az asztalosunkkal elég sok időt töltöttem együtt, mivel az immár nyolcvanezres csincsilla ketrecemet (vagy inkább palotát) ő csinálta meg olyan profira, ahogy most kinéz.

 

Egyik alkalommal odajött a fia, hogy tudok-e egy tanárt, akire rábízhatja a gyerekét, mert gondok vannak vele. Mondtam neki, hogy kíváncsi vagyok azokra a gondokra, mert elég sok gonddal küszködő gyerekkel foglalkoztam, de valahogy csak meg lehetett oldani őket. Ajánlottam neki egy kolléganőmet, aki szerintem az egyik legjobb. Ekkor az öreg megemlítette a fiának, hogy hát itt van egy tanár, épp nincs állása (de volt, az addigi másodállásom lett az első, de erről is fogok írni), mert eljött az idióták közül (ő olvasta anno a történetemet).

 

Elkérték a számom, de nem tűnt úgy, hogy fel fognak hívni valaha is. Már el is felejtettem rég, mikor kb. egy hónappal később (december elején) egyik reggel csörög a telefonom, ők voltak. Kérdeztem, hogy hívták-e az ajánlott tanárnőt, de megdöbbenésemre azt mondták, hogy nem is akarták.

 

A gyerek azóta kb. hatszor volt nálam. Döbbenetes dolgok derültek ki, amik számomra nem újdonságok (aki olvasta a történetemet, talán el tudja képzelni). De mivel már fél éve nem veszek részt az oktatásban, elég rossz volt újra rádöbbenni a mai magyar valóságra.

 

A lényeg, hogy a szakmai kihívás újra megtalált, amire nagy szükségem volt már.

 

A következőkben erről (is) fogok mesélni...

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek tanár kihívás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr171657189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása