HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.02.27. 20:38 GGerg

A hét

Végig tudtam dolgozni a hetet.

Hétfőn arra lettem figyelmes, hogy Edgaras nem fűnyírót vett (mondjuk az igaz, hogy a barátnője mosolya nem őszinte), hanem egy 1.8-as Audi A4-est, így a versenyre való kihívásra már csak picit próbálja megúszni. 400-ért vette, kíváncsi vagyok, mi lesz belőle. Viszont meglepett azzal, hogy az Astrát négy hónapig biztosítás nélkül használta...

Egyedül szerdán volt egy kis megingás, mikor sok embert elküldtek reggel fél hétkor, aztán hétkor mindenkit. Két perc múlva visszahívtak. Még a másik, régi  (1701-ben indult a cég) gyárban is voltam Luke-kal, ahol cipőket készítenek. Kétszer is. Másodszorra nehéz tekercseket vittünk az egyik sráccal és Luke-kal. Bepakoltunk a cég kocsijába, utána az én autómmal követtem őket. Csak volt egy bökkenő, mert nem volt parkolóhely, mondták, hogy parkoljak keresztben a két sárga vonal mellé, ahol még megállni sem lehet. Nem örültem, Luke elkezdte az egyenként 29 kg-os tekercseket vinni, de én nem akartam, fáj a hátam eleget, nem is láttam még olyan melót, ahol 25 kg felett várnának el emelést. A lengyel srác nem segített, csak állt ott. Egyébként olyan ruha is volt rajtam, amit nem is piszkolnék össze. A lengyel visszaküldött. De kiderült szerencsére, hogy nem főnök. Azért örülök, mert nem kellene bírságot kapnom, remélem, nem fogok. Utána gyalog visszamentem és Luke-kal együtt vágtuk a tekercseket. Luke korábban nagyon morcosnak tűnt, de kiderült, hogy jó arc. A múlt hetet Costa Brava-n töltötte, tud élni.

Ami miatt szomorkodom kicsit, hogy bár szerda hajnalban feladtam a levelet Petiék öregek otthonába, nem hívtak még. Pedig nagyon szeretnék oda menni.

A héten két pár gumit is megnyertem az ebay-en, egészen váratlanul. Az elsőnél bár tényleg az volt kiírva, hogy nem küldi, de megkérdeztem, hátha. Nem küldi, mert műtötték a kezét. Mondtam neki, hogy a DHL és a TNT el is megy érte. Az nem jó neki, mert akkor otthon kell lenni. Mondom, akkor is, ha én megyek érte, de az időpontot velük is le lehet egyeztetni. Úgyhogy erről lemaradtam, pedig két Avon gumi volt 31 fontért. De megnyertem két Pirellit is 50-ért. Ma fizette ki Gábor, jövő héten jön, remélem.

A hétvégém sajnos elcsesződött, mert a gépem szar. Állandóan 100%-on pörög a processzor, akkor is, ha nem csinál semmit, nagyon lassú. Valószínűleg egy frissítéssel van kapcsolatban, de egy rohadt filmet nem tudtam megnézni.

Szólj hozzá!

Címkék: anglia munka hülyék külföld szívás állás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr832695863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása