HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.01.30. 20:47 GGerg

Elköltöztem

Szerencsére nem jött meg a gyerek, így zökkenőmentesen tudtam lebonyolítani. Egy hónapot ígértem, háromat töltöttem itt el, de elég volt. Nem nagy igény, hogy legyen áram, internet. És ne dübörögtessék a zenét este 11-kor, ne telefonáljanak éjjel 3-kor. Internet befizetéséhez ne akarják az én bankkártyámat használni.

Mindent bepakoltam az autóba, Petr pedig segített az új lakásba pakolni.

A szobám nem nagy, de megfelel:

Pár kép:

 

2 komment

Címkék: anglia külföld


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr1002626149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZmanUK 2011.01.31. 11:17:34

Ez teljesen rendben van szerintem ...

_Phoenix_ 2011.01.31. 19:40:31

Gratula az új helyhez ;)

Azt a fürdőkádat elfogadnám :D
süti beállítások módosítása