HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.01.17. 20:11 GGerg

Az elmúlt három nap

Az elmúlt három napban nem sok dolog történt, tekintve hogy a hétvégét tök- és seggvakarással töltöttem, vagyis pihentem. Szombaton viszont a tesómmal megjavítottuk az autó egy elektromos extráját (a kilencvenes évekre jellemő extra ez, amit nem is használok, de mivel akkora hülyeség, muszáj volt megszerelnünk, részletek az autószerelős posztban pár hét múlva, mert épp a héten veszek kopóalkatrészeket, amiket Norbival fogunk kicserélni). És kértem tőle porszívót is, mert a lakótárs képtelen porzsákot venni.

Ma is dolgoztam, végig, durva nap volt. Utána elmentem az alkatrészboltba, holnap megrendelek pár cuccot az autóba. Ezután lemostam az autót, majd a hétvégére - és az azelőtti hétvégére tervezett - rendrakást csináltam meg a csomagtartóban. Ma hívott valaki és üzenetet is hagyott. Hétvégén sok állásra jelentkeztem, holnap visszahívom.

Ma pedig csináltam egy kis tepsis krumplit húsos szalonnával. Nem lett olyan szar, mint ahogy kinéz.

Ja, és mit adtak el tegnap, amit sajnos nem én vettem meg?

Ezt. 5 méter tömény kényelem.

Méghozzá 751 fontért, Tax áprilisig, műszaki novemberig.

De ez is lejár négy órán belül, 700 fonton áll, senki nem licitált még rá:

Sírok.

8 komment

Címkék: anglia munka külföld autó állás kikapcsolódás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr992591327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hettyke 2011.01.18. 13:45:43

A kaja nem néz ki rosszul! Sőt! Én most nagyon meg tudnám enni és főleg azért élvezném, mert nemén sütöttem!

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.01.18. 17:26:57

Ilyet én is szoktam csinálni, csak teszek mellé hagymát, esetleg répát, kis sajtot olvadni, ilyeneket. Mikor mi van itthon.

A Lexus nem rossz, de bordó autóm a büdös életben soha nem lesz, ezt garantálom. A fekete az nagyon sárkányos, itthon igazi menő csávó lehetne vele az ember, bár gondolom a járulékos költségek nem lehetnek elhanyagolhatóak egy ilyen autó esetében.

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.01.18. 17:48:57

@klarky: Szerintem a fekete (utána rögtön az ezüst) a legigénytelenebb autószín. A fekete nem hozza ki egy autó formáját, hanem pont elrejti.

Kedvencem a bordó, egy szép kék (diplomata kék), egy sötétzöld.

A menő csávó nem érdekel. Engem a komfort érdekel.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.01.18. 17:54:30

@GGerg: Egyszer azt mondta - most vagy Pininfarina, vagy Giugiaro, nem emlékszem pontosan, - hogy egy autó igazi alakját csak a fekete szín tudja kihozni. És azért, mert ott nem lehet trükközni szegélycsíkokkal, meg élekkel, meg ilyen vackokkal, ott nincs más csak a nyers forma.

Valahogy el tudom képzelni.

Bordó? 70 felé közeledő, kalapos öregember szürke felöltővel, esetleg kötött kis kardigánnal. Ez ugrik be róla. 8-)

Az ezüstöt én sem szeretem.

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.01.18. 18:05:06

@klarky: Én a magam nevében tudok beszélni és nekem nem hozza ki a formákat, feketében egy szuper autót észre sem veszek.

És minden meglátszik rajta. Az ezüst viszont pont ezért jó, mert szinte semmi. Csak azt (is) utálom:)

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.01.18. 18:06:46

@klarky: Egyébként a második GS nem fekete, hanem sötétzöld. Feketét nem nézegetnék az ebay-en és ide sem tenném be, ennél többre tartom az olvasókat:)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.01.18. 18:14:38

@GGerg: Tudom már, Pininfarina mondta, méghozzá a Peugeot 406 coupé kapcsán.

A sötétzöld se rossz amúgy.

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.01.19. 17:53:23

@klarky: Ígérem, beszerzem e kellékeket és felteszem a fotót:)
süti beállítások módosítása