HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.01.15. 21:25 GGerg

Képek a múltból - amikor a cigánygyerekek is tudták a tananyagot és...

... rossz volt hazamenni az iskolából: gyerekeknek és nekem egyaránt (így sokszor még órákat maradtunk).

 

A képleírásokban hivatkozott dolgokra itt lehet rábukkanni: az első és a második évben.

1. kép: A virággal díszített tábla

2. kép: Az első, döbbenetesen sikeres év után ballagó osztályom (jobb oldalon Laci, akit anno sokat emlegettem, ő mondta fel szinte szóról szóra a tananyagot és róla mondta egy ismeretlen cigánygyerek, hogy rendes embert faragtam belőle)

3. kép: Ballagás után megleptem őket

4-5. kép: A második, szintén sikeres évem osztálya

6-7. kép: A farsangkor mi voltunk a sztárok a saját tervezésű jelmezeinkkel (külön felhívnám a figyelmet a baloldali robot fején lévő dologra: az 1998-ban kapott, első modemünk volt)

8-9. kép: Nálam nem volt ritka, hogy négyen feleltek egyszerre

10. kép: Dolgoztak

11-12. kép: Asztalitenisz versenyek, jó eredmények (A 11. képen látható jobbról a második az a gyerek, akiről meséltem, hogy az első évem kezdetén valóságos bunkó, veszélyes gyerek volt, pár hét múlva már megértettük egymást, a második tanév végén meglátogatott a kórházban is, jobboldalt pedig egy nagyon aranyos kissrác, aki kezdetben alig tudta koordinálni a mozgását, később nagyon jó eredményeket ért el az asztaliteniszben, mikor eltörte a lábát, őt látogattam meg)

13. kép: Rosszak voltak, de fáztak és ezután úgy döntöttek, megjavulnak (úgy lett)

14. kép: A "nagy csobbanás" nevezetű verseny

15. kép (bónusz): Tanárbácsi a kisgyerekeknek tervezett játékban

 

Nehogy még egyszer visszatérjek.

 

17 komment

Címkék: munka gyerek magyarország iskola tanár állás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr252586538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

v011 2011.01.15. 23:02:26

Én ezért _is_ szeretlek. De már írtam :)

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.01.16. 00:15:26

@v011: Köszi:)

De egyszer írjál már valami negatív hangvételű kommentet is, mert bár nagyszerűen ellensúlyozod Zlot agymenését (illetve nem, mert az arány 100 az 1-hez), de túl egysíkú. Egyébként már majdnem elkezdtem megkedvelni, de hát továbbra is fáraszt..

v011 2011.01.16. 00:34:56

@GGerg: Te pontosan tudod, hogy mitől kapok idegrohamot, de mostanában megkímélsz ettől. És én kifejezetten hálás vagyok érte :)

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.01.16. 00:50:01

@v011: Hát, mostanában nem történik velem rossz, kivéve az autó biztosítását. De előbb-utóbb csak megoldjuk. Meg most szerencsére van miből kifizetni a horribilis összeget is. És még így is marad.

Most azért szurkolok, hogy kapjak ennél a cégnél egy-két hónap kifutást, hogy megerősödjek. hogy el tudjam magam adni (akkor Zlotnak is meg tudok felelni picit). Vagy szerződést, de abban nem bízom azért.

v011 2011.01.16. 00:59:47

@GGerg: Pont ebben a sorrendben szurkolunk mi is a dolgaidért, szerintem. Én hozom a hiányzó bizakodást, azért annyira nem kívánsz lehetetlent, hogy mindig a végére kelljen biggyesztened a lemondó félmondatot. Bízzunk már egy picit jobban benned, jó? :)

v011 2011.01.16. 01:22:55

Azért _annyira_ jó még nem történt veled - legalábbis amiket leírtál -, hogy menten rossz következzen, nyugi.

A veszekedés sosem jó, neked most főleg nem hiányzik, nagyon sajnálom.

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.01.16. 01:26:38

@v011: Hát az az igazság, hogy az előzmények ismeretében ezek már annyira jó dolgoknak számítanak.

v011 2011.01.16. 01:40:31

@GGerg: Csak nézzük reálisan a dolgokat. Most még ott tartunk, ahol a kiérkezés után nem sokkal kellett volna, semmi extra jóság nem történt, tehát: optimistán szemléljük a jövőt, a múlton való kesergést pedig nem hoztuk át erre az évre, ha még nem mondtam volna. Irgum-burgum!

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.01.16. 01:53:09

@v011: Nem is, de kifejezetten örülök ennek is.

v011 2011.01.16. 02:05:01

Kezdesz hasonlítani a felnőttekre, tetszik :)

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.01.16. 02:07:32

@v011: Te elméletileg nem vagy egyedül. Miért nem "alszol"?

v011 2011.01.16. 02:21:48

@GGerg: A gyakorlatban sem vagyok egyedül, párhuzamosan beszélgetünk az Élet Nagy Dolgairól, és ez a posztod olyan dolgokat hozott fel bennem (többek között a Nem kiborulni-s dolgaidat), amiket muszáj elmesélnem rólad neki. Hogy jobban értse, hogy miért tisztellek ennyire (és miért aggódom miattad). Jól haladunk :)

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.01.16. 02:26:15

@v011: Hát az egy nagyon jó kis topik lett volna, de hát volt egy-két liberális majom, akinél nem ment át a dolog, el is ment a kedvem tőle, sajnos újabban már az Indextől is. De hát itt is vannak hasonlók, idővel megszokom már.

Akkor kellett volna blogot írni, napi szinten.

v011 2011.01.16. 02:42:39

Nehezen tudom elképzelni rólad, hogy soha többet nem tanítasz. Majd figyelmeztetlek a blogírásra.

Az Indexről nem merem megírni a véleményem :)

v011 2011.01.16. 03:02:02

@GGerg: Neked is, szép álmokat!

Hettyke 2011.01.18. 13:58:38

Annyira látszik, hogy szeretted csinálni. Tényleg nehéz elképzelni, hogy már nem akarsz tanítani a képek láttán. Kicsit nosztalgiázva néztem a képeket, bár igazán nekem sem hiányzik a suli. Nincs ráidőm, hogy hiányozzon. Gergő minden időm kitölti. De valahogy most mégis jól esett iskolai képeket látni...
süti beállítások módosítása