HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.12.24. 20:00 GGerg

Ennél szebb nem is kell

Nem is akarok senkit untatni a szokásos szófosásommal:

 

Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!

 

Nekem ennél szebb ajándék nem is kell, mint azok a hozzászólások (külön kiemelném Jani823, klarky és Mirkó királyfi bejegyzését), amiket sokszor kaptam Tőletek. De gio és  v011 kommentjeit is köszönöm, valamint azt is, mikor kicsit több, mint egy hete megzuhantam és _Phoenix_ tartotta bennem a lelket, mikor felhívtam. Köszönöm!

Jose Feliciano: Feliz Navidad

Az Index egyik legnagyszerűbb videósorozatával zárom posztomat, ami egyben itt tekinthető meg: Sherwood Blues.

Tavaly én ott voltam ezen a rendezvényen az ország másik végéből, vittünk nekik  Ágival egy autónyi cuccot. Az pedig itt látható: Karácsony a hajléktalanerdőben.

 

2 komment

Címkék: kikapcsolódás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr892516270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.12.25. 11:19:14

Szia Gergő!

Köszönöm a megemlékezést, minden jót neked, nektek, kitartást és boldog ünnepeket!

Üdv.:

klarky

v011 2010.12.31. 18:24:50

Ezért a számért kaptál egy jó pontot az Ember(brrrr,sohatöbbetnemíromeztle)től, most mutattam neki, azt üzeni, hogy ¡Feliz Año Nuevo!, én pedig azt kívánom, hogy sikeres legyél 2011-ben :)
süti beállítások módosítása