HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.08.22. 22:32 GGerg

Mai kaják + hír az ebay-ről

Miközben az autókat vadásztam, Ági csinált egy finom tárkonyos csirkeragulevest, szintén először és szintén nagyon finom lett. Utána csináltunk cheesecake-et is, az egy kicsit  híg lett, de szintén finomra sikerült.

Később megint voltunk a Cassiobury Parkban.

Visszatérve az autókra. A bordó BMW 265 fontért kelt el (öt fonttal maradtam le róla), ami 92 ezer forint. De van másik (csak a példa kedvéért, véletlenül láttam meg), egy 2002-es Renault Laguna kelt el 750 fontért, ami 260 ezer forint. Kíváncsiságból megnéztem a magyar árakat ugyanezzel a motorral és felszereltséggel (1.8 Dynamic) és 1169000 és 1690000 forint közötti árakat találtam. No komment. De ma kelt el egy 96-os első tulajos (mondjuk nő a tulaj, ami nem jó hír) C280-as Merci 460 fontért...

Valószínűleg kell egy autó, mert már készítem a válságtervet, amiben helye van egy otthon is használható autónak. De azt majd akkor, ha tényleg arra kerül a sor.

Képek a levesről és az említett Lagunáról

Szólj hozzá!

Címkék: anglia külföld autó kikapcsolódás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr842239907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása