HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.08.08. 23:54 GGerg

Fodrász (frissítve)

Ma voltam fodrásznál.

Kicsit meglepődtem, mikor tíz fontot fizettem érte. Ez nálam az "elmegy a picsába" kategória. Mondjuk magyar. Megmagyarázom: nem magával az árral van bajom, mert bár tényleg nem ehhez vagyok szokva, amihez én hozzászoktam, az egy magyarországi porfészek, ahol számlát sem adva ez 600 Ft. Ami még a porfészekben is kevés, mert más már ezer felett csinálja ott is.

Ahol eddig jártam, ott bárhol levágják a hajat tíz fontért és az egy igényes szalonban, ahol fiatal, nagy mellű csajok vágják a hajat (igaz tegnap találtam egy helyet, ahol kilencért is, bár az nem csaj). Én egy udvarban, egy nyitott garázshoz hasonló fészerben lettem "megnyírva" egy háttámla nélküli székben.. Egy magyar, egy magyarnak, egy ilyen helyen..

Következő alkalommal is tíz fontért vágják a hajamat. Egy szalonban.

2010. 08. 11. (frissítve)

És voltunk a Cassiobury Parkban is, képek lejjebb (bár nem jól sikerültek).

Szólj hozzá!

Címkék: szívás döbbenet


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr712208457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása