HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.08.11. 23:49 GGerg

Tegnap és ma

Tegnap baromira esett az eső egész nap, nem mentünk sehova.

Ági kapott egy hívást az egyik ügynökségtől, de írtunk nekik e-mailt, hogy ma bemegyünk (nem akartam Ágit egy telefonálással járó stressznek kitenni). Ez meg is történt, nem is nyújtott rossz teljesítményt Ági ahhoz képest, hogy az angolt még most tanulja. Egyébként egy olyan állásra jelentkezett, ahol a németet kell nagyon jól tudni használni.

Utána délután egy csomó állásra jelentkeztem a neten, egészen mostanáig. És épp most ettem meg a Nutellás palacsintát:) A Nutella itt a felénél kicsit többe kerül, mint otthon...

Tegnap nagyon finomat főzött Ági. Tekintettel arra, hogy volt még élesztőnk a tegnapelőttről, azt Ági megcsinálta kakaós csigának (megint én kenegettem őket) és csinált csirkepörköltet is nokedlivel. Hú, ilyen finomat még nem is ettem, és ezt elsőre tudta produkálni! Szerencsére maradt belőle mára is. Kép alább.

És frissítettem az egyik korábbi posztomat is.

 

Szólj hozzá!

Címkék: anglia kikapcsolódás kihívás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr42215929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása