HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.05.28. 22:46 GGerg

Az elmúlt hét: eltűntem, de megérte

Nem is tudom, hol kezdjem, olyan jó hét volt.

Most, hogy felmostam (reggel ablakot pucoltam), megpróbálom megírni időrendben.

Péntek (05.21.):

Egy barátom elhatározta, hogy eljön hozzánk hétvégére. Úgy volt, hogy délután négyre ér ide, ehelyett háromnegyed hat lett belőle. Ami nem lett volna baj, ha nem az lett volna a tervünk, hogy elmegyünk Biatorbágyra az outletbe vásárolni. Fél hétre értünk oda és nyolckor zártak is a boltok. Bár én nem terveztem, vettem két Saxoo inget is, de nagyon megérte, mert tizenhárom-ezerről három-ezerre volt leértékelve darabja:)

E látogatás kapcsán leírom majd később egy mulatságos posztban azokat az illetlenségeket és túlzásokat, amiket semmiképp nem ajánlok elkövetni annak a vendégségbe igyekvőnek,  aki ráadásul pont a barátjához készül. Igaz, annak sem, aki idegen helyre megy..

Szombat (05. 22.):

Elmentük pár boltba vásárolni, majd délután nekivágtunk Visegrádnak és Esztergomnak). Szentendrén olyan felhőszakadást kaptunk, hogy az egyik faluban egy tengelyig érő sárlavinán mentünk keresztül. Így Visegrádból nem sokat láttunk, de szerencsére Esztergomba érve kezdett kitisztulni az ég és lehetett szép képeket készíteni a bazilikáról.

Vasárnap: (05. 23.):

Dél körül baráttal belvárosban sétálás, majd vonatra felrakása. Utána nem sokkal beszéltem anyukámmal, aki épp Hajdúszoboszló felé tart. Kedvet kaptam hozzá, mert onnan egy köpésre van Debrecen, ahol még sohasem jártam. Este oda is értünk és mivel anyukámék egyik ismerősüknél aludtak (Aki Dél-Afrikában vezeti éttermét), ők tudtak nekünk szállást szerezni a rokonuknál (elég korrekt volt, pénzt tőlünk nem fogadtak el). Mivel Hajdúszoboszlón nem igazán vannak látványosságok, este még sétáltunk egyet, ettünk a főutcán, majd lefeküdtünk.

Hétfő (05. 24.)

Reggel irány Debrecen és szinte mindent megnézve, kora délután ktaláltuk, hogy elmegyünk Hortobágyra, ha már úgyis olyan közel vagyunk.

A nemzeti park után még ettünk egy finomat (az étteremből ráláttunk a parkra), én egy gyümölcslevest és egy - stílszerűen - hortobágyi húsos palacsintát ettem, Ági pedig egy bográcsgulyást, utána cigánypecsenyét.

Negyed nyolc körül otthon is voltunk.

Visszatérve Debrecenre: baromi nagy - tőlem különösen szokatlan - meggondolatlanságot követtünk el. Sétálás közben találkoztunk egy sráccal, aki adott egy szórólapot és mindenféle idióta kérdéseket tett fel nekünk. Kérdezte, hogy van-e kedvünk kitölteni egy személyiségtesztet. Nem is értem, de belementünk. Felvezetett bennünket egy lakásba (!), ahol aztán bármi történhetett volna. Ez egy kicsi lakás lehetett és egy elég szűk előszoba, ahol simán leüthettek volna bennünket védekezés nélkül. Kijött egy srác és egy csaj és odaadta a tesztet. Kétszáz (!) kérdés volt benne. Szerencsére magunkra hagytak és mondtam Áginak, hogy ez nem húsz perc lesz kitöltéssel, értékeléssel, beszélgetéssel és mivel ahogy leültünk és megláttam a szcientológiával foglalkozó könyveket (ekkor igen mérges lettem), azt is megbeszéltük, hogy ne a saját adatainkat írjuk a papírra. Pár perc alatt elhatároztuk, hogy lelépünk onnan. Kinyitottuk az ajtót és elhúztunk.

A szcientológiáról itt és itt lehet olvasni.

Hazafelé Levente írt egy SMS-t, hogy el tudnánk-e menni érte Bécsbe kedden kettőre a szolgálatival - amit sajnos jövő hétvégén visszaadunk.   Persze, így Ági a hétvége alatt levezet legalább ezer km-ert. Így is lett, már egészen jól vezet. Örülök.

Kedd (05. 25.)

Korán reggel bementünk az irodába (fél kilenckor, de általában tíz körül érünk be), hogy elindulhassunk időben és mivel még nem voltunk soha Győrben, eltöltsünk egy-két órát ott is. Ez felemásra sikeredett, mert először a cigánynegyedet sikerült megnézni, ami nem olyan érdekes, bár legalább láttunk új Audi A8-ast vezető cigánylányt. Így nem sok időnk maradt és pont az utolsó öt percben találtuk meg azt, amit tényleg meg kellene nézni (kivéve a városházát, azt nehéz nem megtalálni).

Annak rendje és módja szerint időben megérkeztünk Bécsbe, felvettük Leventét és visszafelé megnéztük Parndorfot, az ottani outletet (nem rosszabb a hazai). Már indultunk volna, mikor megláttam a Lindt outletet. Bár az Euro-t a tankolásra tartogattuk - olcsóbb Ausztriában a benzin, nem is kicsivel, 15-25 forinttal (nálunk a városban 341-357, míg ott 280-as Euro-val számolva is 330 és a reptéren is csak 344), hiába, ott szegényebbek az emberek -, de csokiért szívesen használom a kártyámat akkor is, ha nem tudom, milyen áron is váltják az Euro-t. Sikerült is olyanokat venni, amilyeneket Magyarországon még csak nem is láttam.

Magyarországon még ettünk egy finomat a pálya mellett.

Szerda (05. 26.)

Bementünk az irodába, de délután elment az internet, így a bevásárlásé volt a főszerep.

Csütörtök (05. 27.)

Szintén nem volt internet, és mivel Dubai előtt akartam venni egy olyan telefont, amely a legújabb technológiákat használja és igazán szuper kamerája van, elmentünk egy helyre megnézni, mert elég ritka a kiválasztott, még Pesten sincs minden helyen. Nem mintha a jelenlegi kétéves mobilommal nem lennék megelégedve (két éve elég nagy szám volt az öt mpixeles kamera, amely akkor a legszebb képeket készítő mobil volt és már az is tud szövegszerkesztővel készült fájlokat olvasni, azokban keresni, a lapokat forgatni, stb., mindezt PDF-fájlokkal is), de bár tudva, hogy Dubai-ban olcsóbban kapok újat, de oda érkezve én már az új, még jobb kamerával ellátott telefonnal akarom ezt a kalandot megörökíteni. Nem akarok hordani magammal telefont és fényképezőt is, inkább kompromisszumot kötök és legyen benne mindez.

Nos, ebben a telefonban van internet (WiFi), 8 mpixeles kamera, ami a legjobb a piacon (legalábbis egy éve ez volt a csúcs, de elég nekem ez), DivX film lejátszás, szótár és GPS (navigáció) is (meg még ki tudja, mi). Egy éve még 140 ezerbe került és még most is az ár-összehasonlító oldalakat böngészve derült ki, hogy újonnan a legolcsóbb is 58 ezer (három hónap garanciával), a következő már 66.

Péntek (05. 28.)

Én egy olyat találtam, amely állítólag két hetet volt használva és bár én mindig újat veszek, ez tényleg karcmentes (és nálam évekig az is lesz) és meggyőzött. Mindez 50 ezerért és 11 hónap garanciával. Engem meggyőzött. Ma megvettem.

Délután elmentünk Ágival Szentendrére sétálni.


A telefonról egy teszt itt olvasható, több oldalban egy másik pedig itt, egy oldalban.

1 komment

Címkék: történet magyarország kikapcsolódás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr222039134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WhatTheFuck (törölt) 2010.08.06. 20:03:45

Jo valasztas a telo ... nekem i8910em van londonbol.. en novemberben terek oda vissza, minden jot peace
süti beállítások módosítása