HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.04.25. 22:43 GGerg

Oda vagyok..

Egy órája felhívtam Izát.

Őt Moszkvában ismertem meg még 2004-ben, vele voltunk Szentpéterváron - aki ismer, az tudja, hogy az a kedvenc helyem az általam ismert világból. Ő debreceni, a napokban írtam neki iWiW-en születésnapja alkalmából, de csak most jutott eszembe, hogy már egy ideje Pesten dolgozik. Furcsa "kapcsolatunk" volt annak idején (ha egyáltalán idézőjelet is lehet egyáltalán használni), de már nem láttam hat éve. Volt úgy, hogy megyek hozzá Debrecenbe, de valamiért mindig meghiúsult a terv.

Tehát felhívtam és Ági pedig azon problémázott, hogy találkoznék vele.

Ezzel deklarálom, hogy nem rossz céllal.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr851951390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása