HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.02.13. 20:26 GGerg

I have no reason to complain

Ezt a mondatot egyik lengyel csajtól tanultam, fél füllel hallottam: nincs okom panaszra.

Egész héten dolgoztam, csak hétfőn küldött el Kulbant egy és negyed órával a vége előtt, de megfogta a kezem és sűrű bocsánatkérések közepette mondta, hogy egy dolgot még csináljak meg, így a veszteség csak negyvenöt perc lett az egész hét alatt. Volt, hogy nem sorolt fel elsők között (hogy kinek hova kell mennie) és amikor mondtam neki, hogy mindig csak fejfájást okozok neki, azt mondta, szeret engem és muszáj neki munkát találnia számomra. Úgyhogy kapcsolatunk váratlanul jó (ha valami van, segít), de hogy konkrétan mi miatt, nem tudom. Azért csütörtökön lecseszett, mert úgy kezdtem el dolgozni, hogy nem vártam meg a mintapéldányt. Pénteken egy csokit hagytam a kocsija szélvédőjén, kíváncsi vagyok, mit szól majd holnap.

Petr-rel is találkoztam ma, több mint egy hete nincs munkája, az ügynökség nem segít neki, csak a holnapi nap biztos valamennyire számára. Annyira nincs munka, hogy az ügynökség már nem is regisztrál új embereket.

Úgyhogy mikor Peti megemlítette, hogy az öregek otthonában (Gloucesterben), ahol dolgozik, felvétel van, megörültem, kértem jelentkezési lapot Petr-nek is, nem vagyok hálátlan, ő is segített nekem (igaz, ez esetemben nem feltétele a segítségnyújtásnak). Igaz, hogy lófasz a seggébe Petr-nek, mert mikor említettem neki ezt, akkor rögtön azt kérdezte, nehéz munka ez és hogy ő Birminghamben nézi az állásokat. De ma mondtam neki, hogy nem vagyunk abban a helyzetben, hogy ilyeneken gondolkodjunk. Remélem, összejön a munka, a szerződés jól jönne. És az a helyzet, hogy heti három nap munkával 50-170 fonttal többet keresnék havonta. Valamint láttam, hogy annak az ügynökségnek, ahol múltkor voltam, elég sok állása van most is hirdetve. De haladjunk csak szépen sorjában, most szerződés kell és a bevételek emelése a fontos. 

Ha minden jól megy, hétvégére le is ugrom Gloucesterbe Petihez.

A héten voltam a Saab-kereskedésben is, pár alkatrészt rendeltem (_Phoenix_-nek is), de az a gyanúm, hogy potyára megyek be jövő héten, mert a faszi totál levegőnek nézett, még az autó adatait sem írta le. Érik a hangos kurvaanyázás majd, persze angolul is kapnak majd, hogy meg is értsék, ha tényleg így lesz.

Ami miatt szomorú vagyok, hogy Ági mégsem tud kijönni jövő héten, de lefixáljuk majd a tavaszi szünetet.

Viszont pont Ági miatt vágtam bele a felnik felújításába. Ugyanis elég rossz állapotban voltak. Az eredmény lenyűgöző, ahhoz képest, hogy először csináltam ilyet, pláne. _Phoenix_ meg is jegyezte, hogy jól megdolgozhattam vele, ő géppel csinálta a csiszolást. De egy igazi férfi nem pöcsöl gépekkel, a testét használja. Annyira, hogy a munkában észrevettem egyik nap, hogy még a seggem is fáj. Rátérdeltem a gumira és úgy csiszoltam, mint az állat. A Saab-fórumon is megdicsértek.

Teszek is be pár képet:

1. kép: egy felni eredeti állapotában

2-3. kép: csiszolás közben

4. kép: belső oldal eredetileg

5. kép: belső oldal kézzel lecsiszolva

6-8. kép: az újjávarázsolt felnik

Szólj hozzá!

Címkék: anglia munka külföld saab állás hobbi kikapcsolódás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr612658881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása