HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.09.23. 17:57 GGerg

A mérnök úr beszólt (ez aztán tényleg előre visz...)

A tegnapi írásból pont a lényeget felejtettem ki a nagy sietségben. Tehát azért bizonytalanodtam el, mert ha most megint kiengedünk a kezünkből egy csomó lóvét kaució címen, akkor már nem tudom, hogy megyünk Londonba, ha esetleg lenne lehetőség. St. Albans - azon túl, hogy baromi szép - nem annyira jó hely, hogy oda menjünk kaucióval, csomó hónapot aláírva, annyira nem éri meg. Talán még szerződéses munkával sem.

Tegnap este viszont őszintén el tudtam mosolyodni, Ágival sétáltunk az utcán és találtunk egy új Samsung-töltőt (angol aljzathoz) és pont a mi típusainkhoz való:)

Viszont egy mérnök úr beszólt az autós posztomhoz, idézem is, szó szerint:

"kilog a seggetek a gatyabol, de azert a magamutogatas, az kitunoen megy. Igen, ha nem magyarul irnal, akkor is tudnam, hogy magyar vagy.
Esetedben egy Skoda felicia, vagy valami hasonlo tokeletes valasztas lett volna, 2-300 fontert"

A válaszom:

"Gratulálok. Az igazi magyar Te vagy. Kár, hogy nem megy az értő olvasás. Amennyiben menne, nem írnál ilyet. Pont annyiért néztem autót, mint amit írtál, ezt véletlenül nyertem meg. Nem bánom, megmentett bennünket. Ebbe is épphogy befér mindenünk.

Ha igazi magyar lettem volna, valami menő gépet vettem volna hitelre, akár otthon. Baszki, ez 170 ezer forint, otthon ezért 93-as Lada Samarát kapsz.

Magamutogatás egy 13 éves Saab-bal? Beteg vagy?

Ja, nem, csak okostóni."

Valamint:

"Ági is gratulál egyébként. És a kocsi a vészforgatókönyv egyik eleme is volt.."

Ilyenkor "kicsit" undorodom a magyaroktól, sajnálom, de tényleg ez van. Még jó, hogy már hozzászoktam. Pedig annyira sokban pozitívan csalódtam személyesen is és a blog utolsó pár posztjának kommentjei között is. Én javaslom, zárjuk le az autó témakörét, mert felesleges már erőltetni. Az akkor egy más helyzet volt, de utólag azt mondom, szerencsére. Köszönöm azoknak, akiknek lejött a szituáció, annak ellenére, hogy nem mérnökök. Ők vannak elsöprő többségben. Csak ez nyugtat. Bárki kerülhet bármilyen helyzetbe. De a szarban lévőbe kár belerúgni vagy még mélyebbre nyomni..

 

Laci, a kommentet köszönöm, azt én reagáltam túl. Ha nem mondod senkinek, megköszönöm.

Azért az ész nélküliségre visszatérve: sokan azt mondták, nyáron kell jönni, hát nem jött be (Ja, hogy ősszel már azt mondta mindenki, hogy hülyeség nyáron jönni? Hát ezzel sem vagyunk előrébb). Azon túl a Brook Street ügynökség miatt lettek problémák, állandóan segget csináltak a szájukból, hitegettek. Azóta is hívogatnak, már nem veszem fel nekik.

1 komment

Címkék: anglia hülyék külföld


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr852318449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.10.06. 16:28:15

Igen, ha nem magyarul irnal, akkor is tudnam, hogy magyar vagy. "

"Gratulálok. Az igazi magyar Te vagy. "

Ilyenkor "kicsit" undorodom a magyaroktól"

mi ez a magyarozás?
mi ez az általánosítás? mik vagytok ti?!

zsidók ?:)
süti beállítások módosítása