HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.03.14. 19:53 GGerg

Kurvára fel vagyok háborodva... (frissítve)

Ezt írtam az egyik fórumba, nincs is idegem új posztot generálni hozzá:

"Eddig is tudtam, hogy ezek az angolok nem valami észkombájnok, de ami előbb történt, az felháborító!

Pénteken a landladym vitt munkába, mert elkúrtuk az autómat. Visszafelé elkapta egy kamera és most azt akarja, hogy az én jogsimat terheljük meg a pontokkal (mi a fasz?), mert az övét már nem nagyon lehet és a biztosítása duplájára emelkedik (az enyém meg 177, hova emelkedjen még???). Ráadásul fullos, buszon kívül mindenre jó jogsim van (ma jött meg pont az új címre), pont sofőr munkákat keresek és oda pont nem kellenek a büntetőpontok.

Normális? 

Én nem mondtam, hogy hajtson gyorsan. Pár hete egy 20-as zónában is elkapták, kapott valami tíz pontot. Ha már baszik dolgozni, mert lusta disznó (a barátjával együtt), akkor az a minimum, hogy figyeljen oda.

Itt mindenki ekkora barom állat??"

 

Na, lehet hőzöngeni, meg magyar létünkre ezeket a hülyéket védeni. Mindenesetre a bringaprojektet felgyorsítottam, veszek egy spéci, újan 4-500 fontos, hidraulikus tárcsafékekkel felszerelt bringát, ha kell, 250 fontig elmegyek a licittel...

 

FRISSÍTÉS (20:23):

Most vitatkoztam vele egy jót, mert ki akarja velem fizettetni a bírsága felét, 30 fontot. Az agyam elszáll. És azt mondja, hogy ez az én felelősségem. Beszarok, komolyan.

9 komment

Címkék: anglia hülyék külföld szívás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr62739452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.03.15. 09:19:48

Mondd neki, hogy Gergő vagy nem hülye! Elképesztő egyesek mit meg nem engednek maguknak. Mégis mit gondol? Vagy ez ott a helyi folklór része?

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2011.03.15. 09:39:26

mondd, hogy az üzemanyagköltségét kifizeted, 5 fontot mondjuk, vagy mennyi, de többet egy pennyvel sem. szívességet kértél, ő vállalta. ha balesetet okozott volna, azt is veled fizettetné meg?

nem tudom, te vitted-e őt valahová, de ha igen, akkor felvethetnéd, hogy kifizeted a 30 fontot, amennyiben beszáll az autód szerelési költségeibe, aznapi biztosítási díját kifizeti, és így tovább.

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.03.15. 16:32:07

@gio: Én akkor kérdeztem, hogy mennyi lesz a benzin (dízel) az autójába, azt mondta, semmi:)

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2011.03.15. 17:11:04

@GGerg: nem tudom, hogy a mi lenne a jobb. a jó viszony megőrzése érdekében belefizetni a bírságba (semmiképpen sem a felét, egy olyan összeget, amit te jónak látsz, mondjuk 10 fontot), vagy pedig összeveszni vele, és kockáztatni a jó helyedet. most megint új cím, megint új kártya, stb...

nem tudom, mennyire kommunikatív a hölgy. ha igen, akkor hagyni kell, hogy elmondja, miért érzi úgy, hogy neked kellene kifizetned, majd jóindulatúan megcáfolni az érveit.

én valszeg 10 fontot fizetnék ki neki, hogy lássa, hogy nem hagy hidegen az eset, és hogy "sajnálod". esetleg összeütnék valamelyik esete neki egy finom vacsorát, kárpótlásul, köszönetképp, ahogy gondolod. amelyikre ő nyitottabb lenne. de te jobban keresed a konfliktusokat, illetve igazad van abban, hogy ez alapvetően igazságtalan kérés a részéről.

mégis, ha jó a hely, ha tiszta, ha olcsó, akkor ennyit (amit írtam) megér, tisztázva, hogy nem a felelősséget vagy az igazát ismered el, hanem hogy minimális részt vállalsz a terhéből, amelynek minimális köze van hozzád.

ZmanUK 2011.03.15. 17:37:43

@gio: A landlady terhenek meg csak minimalis koze sincs Gergohoz. Ez egyszeruen vicc meg leirni is :))

Tok mindegy hogy eppen mit csinalt mikor lefenykepeztek, gyorsabban ment es kesz, o vezette az autot.

Ha most a Gergo hulye lesz es elismeri hogy ebben neki is resze van es akar egy fontot is ad a nonek, ezzel kinyithatja Pandora dobozat es innentol kezdve akar lepten nyomon majd hasonloan "valos" okok miatt fizetnie kell majd.

Lassan majd a no marihuanajat is a Gergo veszi, mert ugye ha a no nem erzi jol magat akkor Gergonek is pokol az elet :))))

Gergo, egy rohadt petakot ne fizess a nonek, es ha akadekoskodik, akkor siman el lehet menni tanunak a rendorsegre es bejelenteni hogy a no szetfuvezi az agyat stb ....

Amugy meg, gondolom nem ez az egyetlen alberlet a kornyeken ...

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.03.15. 18:03:15

@gio: Leszarná a vacsorát, nőnapra virágot is vettem neki, mert ez az igazi kedvesség, nem az angolok "háuárjú"-ja, meg műmosolya, aztán ez van, látod.

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.03.15. 18:07:24

@Zlot: Az a baj, hogy Peti is ezt mondta.

Én mondtam neki, hogy az autóját tudnia kell vezetnie.

Egyébként gondolkodom a fizetésen és közben másik albérletet is fogok nézni. Aztán nem szólok neki előre és ha csak egy hetet bukik is, akkor az 50 font.

Illetve azt kéne neki mondani, hogy "jó, fizetek, de abban a pillanatban költözöm is", de még hideg van az autóban alváshoz rosszabb esetben. Illetve már aludtam autóban, nem akarok megint...

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2011.03.16. 09:42:59

@GGerg: ez lenne a leghülyébb megoldás. minek fizetnél, ha költözöl?! :)
süti beállítások módosítása