HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.03.08. 18:00 GGerg

Ők: "Greg, you are the best", "You are a Gentleman" Én: " I know"

A munka vége felé odamentem pár kollégámhoz és főnökömhöz (Edgaras barátnőjéhez is), hogy nemsokára meeting lesz az autómnál (érdekes, mindenki tudja, melyik az autóm), majdnem mindenki meg is várt. Még a supervisor is kijött megnézni. Kulbant le volt döbbenve, Karen megölelt, jól sült el a dolog. Kapott reggel a landlady is, ő is örült. Majdnem el is késtem a virágok miatt, mert egy nagy kancsóban vittem (kép a reggeli posztban) és azzal nem tanácsos száguldozni. És van egy gyönyörű csaj az ASDA-ban, neki is vettem, ahogy Valentin napra is. Valami egészen gyönyörű (pakisztáni egyébként), nincs róla képem, de ha betenném, lefagyna a szerver. Nem tudok róla semmit, nem azért vettem.

Ma is és tegnap is végigzúztam a napot, de mindkétszer szerencsém volt, nem küldtek haza. Tegnap megint átmentünk Luke-kal a régi gyárba glicerinért, amit egy hordóból szedtünk ki nejlonzacskókba. Jól össze is glicerineztük egymást vele, ha már olyan undorító:) Ma reggel Kulbant már eleve úgy kezdte, hogy elnézést, ha valakit hazaküld majd. Egy olyan gépnél dolgoztam, ahol még soha és a csaj (Keyan, egy nagyon aranyos fekete csaj, sokat nevettünk vele most is, ahogy múlt héten is, mikor egy tesztet beszéltünk át a szerződéshez, el is felejtettem írni) nagyon megdicsért, mert sokkal szebben csináltam, mint ő. Kulbant is odajött és és megpróbálta, elég ügyes volt, mondtam is neki, hogy jó munkás:)

Még a héten megrendelem a két görgőt az autóba, mert ma nagyon szar hangja volt. Remélem, előbb lesz kész, mielőtt megállnának. Attól tartok, a feszítős nem lesz olcsó.

Apropó, Peti valószínűleg eljön hétvégére, úgyhogy végre nem leszek egyedül.

Szólj hozzá!

Címkék: anglia munka külföld saab állás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr502722451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása