HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.03.04. 22:10 GGerg

Fasz vagy? Nem! Fasz vagy? Neeem! Fasz vagy? Elismerem: igen

Mielőtt belemennénk ennek kifejtésébe, örömmel közlöm, hogy a 39 órából 39-et dolgoztam. Múlt hét óta a belépőkártyámra nem tollal írom a nevemet, hanem nyomtatják. Talán jó jel. Azért csak talán, mert viszonylag rövid ideje ott dolgozó embereknek is van ilyen. De még így is nagyon soknak nincs, így találgasson az ember. Napokon, illetve azt hiszem, egy héten belül kiderül, ki kap szerződést. Esélyesnek érzem magam (ezt mondta egyik kolléga is). Ma egyébként nem csak Kulbant, hanem a másik team leader is megjegyezte egymás közti beszélgetésben, hogy kedves vagyok. Kulbant ma egy egész jó szürke szövetnadrágban volt, megdicsértem, megörült.

Ha netán megkapom a szerződést, megpróbálok úgy tenni, mintha baromira örülnék. Mert az az igazság, hogy nem nagyon tudok beszélgetni, nem lehet, nem merek. Bár az utóbbi időben picit jobban, ahogy kezd a hangulat kevésbé feszült lenni. És a pénz sem az igazi, sőt szar.

És ma lecsapott Kulbant megint az egyik ismerősömre, ahogy anno Petr-re is. Agata-t még a DHL-nél ismertem meg novemberben. Ő január óta volt ennél a cégnél és ma beteg volt, haza akart menni. Ez sikerült, nem akarják többé látni. Ewa, akivel együtt került oda, csak minimálisan fejtette ki, de állítólag az is bajuk volt Kulbantéknak, hogy időnként hiányzott, kb. hetente egy napot. Szerintem ez nettó geciség tőlük, nehogy már ne hiányozhasson egy időszakos munkás, akiket amúgy is semmibe vesznek sokszor. Még a napokban is hallottam Kulbanttól olyan megjegyzést egy csajnak, hogy "nem akarlak téged", csak így, nem finomkodva.

Van hír az öregek otthonából, sajnos azt írják a levélben, hogy nincs állásuk. Petit szeretik, úgyhogy mondtam neki, kérdezzen már rá.

Ma voltam a DVLA-nél is, elintéztem a jogsim- és a digitális tachográfkártyám új címre való bejelentését is. Pedig, ha kész lesz, akkor megint változik, mert megpróbálok szerezni egy olcsó címet a biztosításhoz. Ma poénból bementem egy biztosítós irodába és 5000 felett indul náluk számomra..

 

Aztán, amire a cím is utal. Az a baj, hogy én mindenkinek segítek és mindig szopok is. Talán ezért van itt a blogon is két ember, aki ilyen. Illetve rosszabb, ígéri, de nem segít, vagy tudna, de nem. Hát, én ezekkel nem vagyok egy kategória, szégyelleném is. De nem is fasza, amit csinálok, a kettő között lenne az optimum.

Történt pár hete az Index Saab-fórumán, hogy az egyik fórumozó megkeresett azzal, hogy tudnék-e neki segíteni. Mivel Magyarország zömmel a szar emberek országa (Zárójelben jegyzem meg, hogy nagyon tetszett, hogy a Honvédelmi Minisztérium fürdőszobaszalont nyitott Koszovóban, ami annyira zseniális és vicces, hogy azt mondom, megérdemlik a pénzt, vigyék), ahol azért szívmelengető látni, hogy egyes közösségek igazán összetartóak, nem akartam kilógni. Volt, aki Angliából Saab kilincsdeklit kapott tőlem. Na most ez fórumozó itt élt Birminghamben egy időben, de már visszament, de angol autóval jár otthon, jelzem, biztosítás nélkül és a regadó miatt kellene neki angol jogosítvány. Helyette aláírtam, hiába mondtam neki, hogy elküldöm a nyomtatványt és küldje vissza. Persze, 50 fontot küldött és a postai pénzbefizetés (sosem csináltam még ilyet, nem tudtam, hogy a szelvényt küldjem-e el vagy elég csak a száma, a DVLA-s nyomtatvány és a posta is mást mond) még elvitt 5 fontot. Valószínűleg kifizeti majd, csak az elvek. Meg én szopjak vele.

De mesélhetnék Norbiról is, akinek vettem két karton cigit, megspórolva neki majdnem 120 fontot itteni árakon, de otthon is majd' 12 ezer forintot fizetve érte és az autó fékeit nem tudjuk kicserélni egy hónapja... Sőt, még olyat is mondott egyszer, hogy nem tudja, hogy ezt az eddigi vagy ez utáni munkáért kapta. Csak halkan jegyzem meg, hogy az eddigiek akkor kb. fél órát jelentett. Az igaz, hogy be is csajozott azóta, de vele időpontot egyeztetni nehezebb lehet, mint egy NATO-csúcsot. Úgyhogy beszoptam. Pedig nem életem végéig szerelést vártam érte, legközelebb is vittem volna neki. A legnagyobb fasz ott voltam, mikor azt mondtam neki, hogy ne fizesse ki a magyar árat, pedig úgy is spórolt volna rendesen, mert legalább négyszer drágább itt a cigi, egyébként nagyon helyesen.

Aztán a hétvégén megírom az autó első fél évét is.

Szólj hozzá!

Címkék: anglia munka külföld állás kihívás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr592711353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása