HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.01.14. 22:57 GGerg

Petr-t nem látjuk mostanában a jelenlegi helyen

Már nem is lepődöm meg azon, hogy tegnap és ma is végigdolgoztam a napot. Tegnap és ma is hívott az egyik kiscsaj a hátsó terembe, ahol a présgépet kellett kezelnem. Természetesen Kulbant kerestetett pár óra múlva, mert a benti présgépet kezelő új munkaerő balfasz volt, én kellettem neki. Ez ma is megismétlődött. És integet munka után a parkolóban:)

Ma is odajött hozzám Kulbant reggel és kérdezte, hogy hívott-e Petr. Mondtam, igen, nem valami boldog. Aztán azt mondta, hogy az volt a baj, hogy nem ment vissza dolgozni karácsony után (nem is értem, nem vagyunk szerződésesek). Mondtam neki, hogy pedig Petr mondta, hogy 11-én érkezik vissza Csehországból (Kulbant letagadta: nekem mindegy).

Viszont másfél órája beszéltem Petr-rel és felhívták az ügynökségtől Kulbantot és az a(z igazi) bajuk, amit én is többször leírtam már, hogy Petr értetlen, sokszor, mikor haza küldték, magyarázott, nem akart menni. Hát, ez volt a baj. Viszont ma délután már dolgozott a DHL-nél. Azért ennek örülök.

Gergő, Anglia, Birmingham, fürdőkád

Szólj hozzá!

Címkék: anglia munka külföld állás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr712584628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása