HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.03.01. 21:34 GGerg

A hét eddig

A számítógépem problémáját vasárnap estére oldottam meg, sokkal gyorsabb, de így is van gond, pár óránkét újra kell indítani.

A megrendelt Pirelli gumik megjöttek, jó érzés, mikor nem csak hülyékkel fut össze az ember. Nem bontottam ki őket, csak megsasoltam, nagyon jónak tűnnek. A végén még veszek másik kettőt is.

Mindkét napot végig tudtam dolgozni, sőt tegnap olyan munkát csináltam, ahol sokat kellett hajolni. Odajött Kulbant és kérdezte, hogy adjon-e másik munkát vagy szóljak, ha fáj a hátam. Bár szar volt, csak annyit mondtam, hogy még egy-másfél órán át jó lesz ez bőven, de egy órán belül ülőmunkát adott.

Mondjuk ma kellemetlen helyzetbe hozott, mert a másik csoportvezető előtt kérdezte, hogy melyiküket szeretem jobban és hát nem volt vicces. Nem mondtam semmit. Vagy szopatnak vagy hülyék, utóbbira gyanakszom.

Tegnap hívtak egy cégtől, ahová jelentkeztem sofőrnek (abban a városban volt a fagyasztó is). Tegnap visszahívtam őket, bár nem mindent értettem, nagy volt a zaj a túloldalon. Ma megint hívtak, de megint dolgoztam.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: anglia munka hülyék külföld állás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr222702583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása