HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.01.12. 21:15 GGerg

Ezt hogy?

Ma elég érdekes dolgot tapasztaltam a munkában. Természetesen végigcsináltam a mai napot is.

Épp dolgoztam, mikor Kulbant odajött és megkérdezte, hol van Petr. Azt mondtam neki, hogy várja az ügynökség hívását. Ennyiben is maradtunk. Majd később szintén odajön és azt mondja, hogy nem kell Petr többet. Először nem is értettem, de látszott, hogy előjött belőle a szívtelen. De ezek szerint nem véletlenül mondta tegnap, hogy én kellek neki, nem Petr. Még később csak annyit kérdeztem tőle, hogy miért én mondjam ezt neki.

Nem tudom, mi lehet a baj, de az tény, hogy Petr elég értetlen. Lehet, hogy ez a baj, nem tudom. Viszont nem értem, hogy ehhez nekem mi közöm van, miért nem ők mondják meg neki?

Felhívtam és elmondtam neki. Elég higgadtan fogadta. Volt benn az ügynökségnél, ahol azt ígérték, felhívják, ez nem történt meg.

 

Ilyenkor felmerül bennem, hogy én leszek a következő. Vagy van némi örömre okom (már ami a saját helyzetemet illeti)?

3 komment

Címkék: anglia külföld szívás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr82579830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása