HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.12.02. 21:38 GGerg

Tegnap is, ma is, holnap is (frissítve)

Tegnap reggel találkoztam Ziaddal, de már végzett is, ugyanis behívták éjszakára is a reggeli műszakja után. Tegnap sem volt Kulbant, így végig tudtam dolgozni a napot a nyugalom szigetén.

Ma megérkezett Kulbant, tőle szokatlanul kedvesnek tűnt, nem tudom, talán megdugták. Megint végigcsináltam a napot, hihetetlen, gyakorlatilag ügynökség nélkül. Viszont ma jött ki rajtam a késői fekvés és korai kelés, mert alig éltem az utolsó órában. Már ágyban kellene lennem, mert holnap is megyek, négykor kelek.

Így holnap írom meg a lakásmizériát, mert az élet zajlik. Sajnos mindenkinek mindig segíteni akarok, szopok is miatta rendesen.

12. 03.

Ma sem küldtek haza, háromnegyed egykor volt vége a műszaknak, örülök. Petr volt benn az ügynökségnél, és úgy tűnik, hogy holnap és vasárnap is dolgozunk a DHL-nél. Bár szerintem az egyik napot tuti törölni fogják. Két órája hívott az ügynökség, de nem volt nálam a telefonom. Ha fontos, úgyis keresnek majd.

Munka után lemostam az autót, odajött hozzám egy angol ötven-hatvan év körüli ember és megdícsérte a Saab-ot, hogy szép, nagyon tetszenek neki ezek. Mesélt egy turbósról, amivel tapasztalata volt.

4 komment

Címkék: anglia munka külföld állás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr552489334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Phoenix_ 2010.12.03. 18:53:10

Hát néha keményen meg lehet szívni, ha az embernek vajszíve van, de ha meg van a lehetőségem, hogy segítsek valakinek, akkor miért is ne.

Ja egyébként itt van az én gyönyörűségem :)
img641.imageshack.us/img641/6302/dsc003040.jpg
img694.imageshack.us/img694/2397/dsc00306fh.jpg

Ő meg az előző volt :(
img130.imageshack.us/img130/8687/spa01350.jpg

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2010.12.03. 19:13:12

@_Phoenix_: Fasza a gép! Jó a színe is, mindenki a nyomorék ezüstöt és a még nyomorékabb feketét erőlteti.

Tudod miért tetszik jobban az ötajtós? Mert valahogy jobban kihozza a lejtős far formáját az, hogy több oszlopa van és emiatt az utolsó pici ablak is nagyon jól áll neki.

_Phoenix_ 2010.12.03. 19:19:46

Igazat megvalva még sosem próbáltam ötajtóst, de fura lehet, hogy sokkal rövidebb az ajtó, de viszont pozitív dolog, hogy le tudod engedni a hátsó ajtó ablakait, ami nekem fix :S

_Phoenix_ 2010.12.03. 19:23:10

@GGerg: Egyébként a formája nekem is nagyon tetszik. Anno amikor megvettem, akkor olcsó pénzért kellett másik autó rövid időn belül. (Előző összetört) És amikor az eBay-en ezt megláttuk, azonnal beleszerettünk. Nem egy túl erős autó, meg sokan régi lassúnak nézik, de meglepődnek, amikor úgy otthagyom őket, hogy csak na :) Igazából egy turbós kabriót szeretnék, de annak max 24 mpg körül van a fogyasztása, ami már tényleg sok. (Most ennek 33-34 körül van.)
süti beállítások módosítása