HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.11.11. 22:20 GGerg

Egy csodálatos munkanap

Ma egy nagyszerű napom volt. Nem volt ott Kulbant, a közvetlen főnököm. Micsoda egy nyugodt nap volt! Ráadásul kiabál állandóan, főleg mikor keres valakit és baromira idegesítő, rikácsoló hangja van (a múlt hét legjobb momentuma az volt, mikor a nagyfőnök utánozva szólt vissza neki, ekkor mindenki mosolygott, lehet, hogy ezért lépett le, nehéz elviselni). Nélküle a zajszint ötven százalékkal kisebb, ezt Peti is megerősítette.

Volt egy kis megingás, mert a gép, aminél voltam, befejezte a munkát negyed nyolckor. Sajnos másik munkát kellett keresnem és a főnök először nem tudott adni. Aztán kerítettek valamit.

Később pedig egy lyukasztógéphez kerültem, és amikor visszavittem a kész termékeket az eredeti helyre (az üzem két szélső pontja között rohangásztam), akkor segítettem az elkészítésben is. Meg is szívtam, mert rám maradt az egész, én csináltam a termékeket és utána rohantam lyukasztani, maj vissza. Aki az előbbit csinálta, annak is két feladata volt. bár a kettő közt nála csak egy méter volt, de inkább beszélgetett a csajokkal. Ez akkor volt kellemetlen, mikor rám vártak, mert az általam elkészített dolgokkal volt még munka. Az utolsó óra rosszabb volt, mint az előző hét. Mindegy, legalább megint kettőig maradhattam.

Utána elmentem ahhoz az ügynökséghez, akiknél egy hónapja egy hétfői napon regisztráltam. Két nap múlva hívtak is, de akkor már a jelenlegieknél dolgoztam (akik, úgy tűnik, csalnak az órákkal, mert 7.66 órát fizetnek ki a nyolc és fél órára, ami azért annyi, mert benne van egy nem fizetett félórás szünet is). Ott kiderült, hogy a főnök hívott tegnap (ahogy egy hónapja is) és elég kellemetlen és egyben vicces szituációba kerültem: emlékezett rám és meg is említette, hogy hívott a regisztráció után szerdán és nem vettem fel (dolgoztam). Holnap munka után bemegyek hozzájuk, abban állapodtunk meg, elég korrekt volt.

Majd vettem egy pulcsit. Tegnap már kinéztem a kirakatban és bár utálom a kapucnis pulcsikat, de munkába jó lesz, de ha veszek hozzá egy alsót, szabadidőruhának is megfelel. Ja, 5 (öt!) font volt. Ennyibe egy normális alsógatya kerül.

Ezt láttam ma:

 

2 komment

Címkék: anglia munka külföld állás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr722442683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása