HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.11.05. 19:48 GGerg

Valami történik...

Tegnap - úgy érzem - nem remekeltem a munkában, a blogírás miatt nem tudtam időben lefeküdni szerda este. Viszont nagy taplósággal találkoztam. Éppen dolgozunk egy gépen egy csajjal, mikor odajön az egyik főnök és a csajnak azt mondja: "Haza kell menned, nincs munka." Értem én, hogy kell a munka a szerződésesnek, de ilyet mondani, miközben épp dolgozunk... Később nekem is jutott belőle, de csak apróság, én háromnegyed kettőkor, tizenöt perccel a vége előtt lettem készen és engem is elküldött haza. Csak én megvártam a kettő órát, hogy ki tudjak csekkolni, és talán kettőig fizetik. Ilyen megfontolásból nem is csekkoltam ki kedden egy óra előtt, hanem csak ma mondtam a nagyfőnöknek, hogy elfelejtettem. Azt mondta, elintézi és hátha azt is kettőig írják be:)

Ma azért jobb voltam és váratlan dolog történt dél körül. Odajött hozzám a nagyfőnök és azt mondta, hogy hétfőn reggel hatra (eddig nem is volt szó a hétfőről) vigyem be a személyimet, az útlevelemet, az NI-számomat és mindent, ami a Home Office-hoz kell.

Gyorsan odamentem Péterhez, aki rajtam kívül az egyetlen magyar, három éve dolgozik ott és megkérdeztem, mi lehet ez. Azt mondta, úgy tűnik, szerződés. Mondom, ez tévedés lehet. Ugyanis nem minden munkafolyamatban vagyok jó, akad egy-kettő, amiben nem igazán vagyok ügyes. Tényleg nem értem azt sem, hogy ilyen gyorsan akarnának? Vagy csak azt a pénzt spórolják így meg, amit az ügynökségnek pluszban adnak és ténylegesen minimálbérért foglalkoztatnak majd?

Egyébiránt ma is elküldtek délben, mert nincs munka (Dél után húsz perccel csekkoltam ki). Viszont amennyiben szerződést kapnék, akkor nem küldhetnek csak úgy haza, remélem. Ugyanis reggel furán nézett rám a kisfőnök, de utána mondott neki valamit a nagyfőnök (nem angolul, azt hiszem). Viszont a kisfőnök azt is mondta, hogy lehet, hogy valakik hazamennek majd. Ekkor lett nagy huhogás, de arra azt mondta, hogy csak az időszakos munkások mennek haza.

Munka után megnéztük Norbi landlordjának másik lakását és nem is rossz, egy szoba, valamint egy szoba egybeépítve a konyhával. Bár elhelyezkedés szempontjából a jelenlegi az igazi, minden melómhoz közel van. Talán azon múlik, hogy akinél most lakom, mikor fog hűtőt és mikrót venni.

De mindegy is, baromira várom a hétfőt!

7 komment

Címkék: anglia munka külföld tervek állás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr622426511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

v011 2010.11.05. 20:24:02

Nocsak, nocsak, pedig a megállapodásunk még le sem járt :)

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2010.11.05. 22:20:24

@v011:
Milyen megállapodás? Úgy volt, hogy a hozzászólásaidban leírod, hogy mennyi balszerencse ért. És még bőven szívtam, mikor megszegted:)

v011 2010.11.06. 08:07:57

@GGerg: Nnna, azt csak te szeretted volna, hogy írjam is le, én mantrázást vállaltam: "mágikus formula (hang, szótag, szó vagy rövidebb mondat, ill. szavak sorozatának !ismételgetése!)".

Tehát meg nem szegtem, de csalni valóban csaltam, mert kiegészítettem derűlátó mágikus formulákkal :)

_Phoenix_ 2010.11.06. 09:38:06

Most találtam meg a blogodat és sok szerencsét kívánok! Látom neked sem indul egyszerűen a munkakeresés, albérletkeresés. De mint ezt a bejegyzésedet olvasva már alakul valami. :)
Egyébként gratulálok a Saabhoz :) Nekem is ilyenem van csak a 3 ajtós változat. Kb hasonló összegért vettem. Amire nagyon jó, hogy óriási csomagtartója van, tehát akárhova kell költöznöd, mindened befér. Az egyetlen hátulütője a fogyasztása, nagyjából 23-33 MPG között mozog (Város-Autópálya).
Egyébként ha valami kérdésed lenne ügyintézéssel kapcsolatosan, akkor szívesen elmagyarázzuk és megpróbálunk segíteni!

Mégegyszer sok sikert!
Zotya

v011 2010.11.08. 04:42:07

Ujjaim csuriban, sok szerencsét!

ZmanUK 2010.11.08. 11:06:47

Latom kezdesz talpraallni. Sok sikert a melohoz, remelem allandosul majd.
süti beállítások módosítása