HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.09.15. 23:52 GGerg

"Meg kell tőlük szabadulni..."

És ez még semmi. Reggel hívtak az ügynökségből hat óra tizenhat perckor, hogy tudok-e menni dolgozni. Mondjuk azonnal. Összeszedtük magunkat Ágival és útnak indultunk, fürdés, stb. nélkül, ami nálam sosem fordul elő. Beértünk és ott álltunk az ajtóban és vártunk, amíg valaki nem jött és engedett be.. Aztán védőruhát nem találtam, be kellett szólnom Áginak a női öltözőbe, hogy adjon egyet. Bemegyünk, a főnök elég furcsán néz, mondom neki, hogy az ügynökség küldött bennünket. Azt mondja, csak engem, nem kettőnket. F@sza. Ági hazament. Igaz, hogy reggel nem kérdeztem rá konkrétan Ágira, de annyira logikusnak tűnt, hogy két ember kell és azok mi leszünk..

Legalább nem nagyon csináltam semmit, ez volt az eddigi legkönnyebb napom. Pont azzal a szerencsétlen indiai sráccal dolgoztam együtt, akit másiknak rendeltek be. Én adtam neki kaját, mert Ágié nálam maradt és ő pedig nem készült, mert két napja készenlétben van és eddig nem hívták. Amúgy nagyon jó arc, jól elbeszélgettünk.

Hívtak a pékségből holnap fél kilencre interjúra, úgyhogy reggel megyek St. Albans-be.

Viszont visszatérve az ügynökségre: már reggel jött az SMS, hogy hívjam fel őket. Végül délután ez meg is történt. Csak annyit kérdeztem, hogy mi lesz holnap. Erre a nő kőbunkón visszakérdez, hogy "Gergő, szerinted mi lesz?". Mert hogy megyünk holnap délután, ahogy meg volt beszélve. Muszáj volt megkérdeznem, hogy mehessek az interjúra (ezt persze nem mondtam nekik). Aztán rátért az e-mailemre, hogy azt gondolom, hogy ő hazudós-e és hogy Áginak (nem is értem, hogy került be a történetbe) rohadt nagy szerencséje van a szar angoljával, hogy egyáltalán kapott munkát. Tehát megkaptam.

Egyébként Norbi megmondta már korábban is, hogy ezzel az ügynökséggel lesz még ilyen jellegű probléma, úgyhogy majd előbb-utóbb meg kell szabadulni tőlük. Tehát nem lepődött meg a történteken. Egyébként jön velem reggel ő is, mert el is felejtettem, hogy ő nagy Saab-rajongó (volt már két 9000-es Saabja, az egyik ráadásul Aero volt) és mikor meghallotta az autót, mindenképpen látni akarja.

És érkezett két óriási boríték is prospektusokkal, jelenktezési nyomtatványokkal, aláírva iskolákból, lehet, hogy akarnak valamit.

Szólj hozzá!

Címkék: anglia munka hülyék külföld autó szívás állás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr502299403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása