HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.09.13. 22:22 GGerg

Kezdek egyenesbe jönni

Voltam Borehamwood-ban. Úgy tűnik, hogy sikerült megcsináltatni a jogsit és a digitális tachográfot is egyszerre. Igazából szkeptikus vagyok, mert a digitális tachográf kártyán szerepel a jogosítvány száma, ami most megváltozik. Mindegy, oldják meg. A jogsi a lényeg egyelőre, utána legfeljebb igényelek egyet újra. Most 88 fontom áll ebben az egészben, történjen valami. Úgyhogy az elkövetkező kb. egy hónapot kell átvészelni (nem tűnik reménytelennek, de tény, hogy egy betegség nem jönne jól, elég sérülékeny vagyok még az elején), amíg nem lesz jogsim és digitális tachográfom, mert onnantól azért bővülnek a lehetőségek, anyagilag is.

Épp jöttünk hazafelé, mert sietni kell a munkába, amikor hívtak az ügynökségből, hogy valami probléma volt a gyárban és nem kell mennünk. Hívott a fagyasztós ügynökség is nem sokkal előtte, de ma nem tudtam menni.

Úgyhogy elmentünk St. Albans-be a pékségbe és leadtam az önéletrajzomat a kiscsajnak, mondta is, hogy épp keresnek valakit, de én úgy tettem, mintha nem tudnám. Azt mondta, hogy felviszi a főnöknek. Ezzel el is mentünk nézelődni. Pár perc múlva hívtak is, hogy menjek vissza. Beszélgettünk, szerintem szimpatikus vagyok nekik. Megállapodtunk abban, hogy küldjem el az önéletrajzomat egy e-mail címre és majd szólnak.

Visszafelé jövet pedig megint hívott az ügynökség, hogy holnap ne délutánra menjünk, hanem reggelre (qrvára örülök neki, főleg, hogy a köcsög is reggeli műszakban lesz). Őszintén szólva szerintem ma sem volt probléma, csak reggelre nincs elég emberük és gondolom, nem akartak este után reggelre is berendelni.

Utána újra kitakarítottuk az autót (csomagteret is), vettem a műszerfalra is törlőkendőt, meglepetésre, az is piszkos volt, pedig tegnap is letöröltem egyszer.

Valamint kaptam az egyik iskolából egy levelet, egy komplett jelentkezési nyomtatvánnyal is.

Szólj hozzá!

Címkék: jövő anglia munka külföld saab autó tervek állás kihívás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr772294151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása