HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.09.12. 23:22 GGerg

Takarítás

Valamelyik nap vettem kárpittisztító kendőt (két fontba került) a Saab-ba. Ma kipróbáltam munka után és jobb lett, mint vártam. Iszonyatos piszok jött ki a kárpitokból, különösen a tetőkárpitból. Pár nap múlva megismételjük a kezelést, a csomagtartóval együtt. Valamint megtisztítottam az ablakokat is, tegnap mondtam is Andornak, hogy párásodnak (azt mondta, szerinte nem). Igaza volt, mert nem párásodtak, hanem csak mocskosak voltak. Most szépek.

Közben Andor leszerelte a műszerfal alsó részét, hogy hozzáférjen a kuplunghoz, megszüntetni a nyikorgást. Közben kicserélte a kesztyűtartó világítását is. Kiderült, hogy a rendszám egyik világítása is meghalt, valamelyik nap teszünk bele másikat.

Ha az olajcsere megtörténik, akkor már csak három hiba marad: a klíma (nem drága) és az antenna (márkaszervízbe kell menni, de Andor szerint itt nem lehúzás, mint otthon, úgyhogy az sem drága) és a felnik újrafestése.

A fagyasztó nem volt vészes ma sem, örülök. Közben az egyik - itt megismert - csaj említette (ő szervezte a keddi interjút is), hogy a hétvégi munkahelyén (pékség) a főnökének kellene egy férfi segítő.

Úgyhogy holnap nem csak Borehamwood-ba, hanem St. Albans-be is megyek autóval, juhé!

Szólj hozzá!

Címkék: anglia munka külföld saab autó állás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr842291770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása