HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.08.14. 23:53 GGerg

Az elmúlt három nap

Csütörtökön (08. 12.) végre be tudtam menni abba az ügynökségbe, amit már felfedeztem egy ideje és szerdán kétszer is voltam ott, de nem volt nyitva. Azért, mert ez valószínűleg egy egyszemélyes ügynökség, mikor visznek valakit munkára, akkor - mivel nem marad ott senki - bezárja az irodát. És tényleg, egy idősebb faszi viszi az irodát - gondolom a nyugdíjhoz kell neki pár év és így oldotta meg - és emiatt valamiért jobban is megbízom benne. Még e-mail címe sincsen, de nagyon korrekt, a sofőrködéshez elfogadja a magyar jogsit, csak digitális tachográfos kártyát kell igényelnem. Megbeszéltük, hogy másnap bemegyek egy önéletrajzzal. Be is mentem, de nem volt ott, csak otthagytam az önéletrajzom.

Tegnap kértem időpontot a háziorvoshoz és be is vásároltunk. Revideálnom kell az álláspontomat a legutóbbi posztommal kapcsolatban. A Nutella még kevesebbe kerül, mint amit írtam. Itt az erős font ellenére 348 Ft egy 400 g-os Nutella, otthon pedig 805 Ft...

De mit vettünk! 4.25 fontért sikerült venni egész grillcsirkét grillezve a Tesco-ban! Hogy az milyen finom volt! Sütöttünk hozzá krumplit (egyébként én mindig megfőzöm  sós vízben a krumplit sütés előtt, ha új, akkor meg sem pucolom) és olyat zabáltunk, hogy azt nem lehet leírni. Ma ettük meg a másik felét. Fillérekből ettünk jót.

És vettem egy jó ABBA CD-t is, de pont a Money, money, money nincs rajta:( Azt hiszem, be is teszem a következő posztban.

Szintén tegnap történt, hogy van egy új lakótársunk a gyerekével, aki tegnapelőtt éjszaka költözött be. Ő rendesen kipakolt a szekrényünkből, most mi egy kis szekrényben tartjuk a dolgaink egy részét. Egyszer csak ott találtuk a krumplinkat a konyha közepén. A WC-ben dohányzott is, ahogy a konyhában is. Ezt azért nem fogjuk majd eltűrni, főleg, hogy gyakorlatilag szívességből lakik itt (hosszú). De ma már nem volt vész, lehet, hogy a probléma átmeneti volt csak. De mondanom sem kell, hogy angol a nő, ez talán mindent megmagyaráz..

Ma pedig elmentünk egy családhoz, akik bébiszittert keresnek (nem kell ott aludni). Egy ghánai család, anyuka a minisztériumban dolgozik (állítólag), apuka pedig tanár. Jót beszélgettünk, de Ági gyakorlatilag - szerintem - leírta magát az állandó pofavágásokkal, mert állítólag alig értett valamit. Egy szót sem szólt. De egy elég jót beszélgettünk a családdal, meglátjuk, mi lesz. 

1 komment

Címkék: anglia külföld tervek döbbenet


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr882222311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.08.15. 19:24:30

Szia!

Nem tudom ezt az oldalt ismered-e, de nektek ez kötelező olvasmány! Hasznos és olyan vicces, hogy én napokig röhögtem rajta! 8-))

www.k64.org/London/I_SPEAKSUM_GOD.html
süti beállítások módosítása