HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.05.18. 16:05 GGerg

Nincs közelebb a megoldás

Múlt szerdán jártam a kórházban, megnézettem az orrom.

Sajnos nem tudok rosszat mondani az ellátásról (a hülye recepciós nőt nem veszem ide), de az az igazság, hogy ez valószínűleg annak köszönhető, hogy a kórház igazgatója várt bennünket, így eléggé olajozottan mentek a dolgok. Telefon ide-oda és már vártak.

Megvizsgált az orvos és csak azt állapította meg, hogy az egyik járat szűk. Elküldött CT-re is, amin látszott, hogy az orrsövényt viszonylag jól rendbehozták tavaly, és azon az oldalon orrkagyló sem "sok" van. Legbelül van egy csont - amit lehetetlen és nem is nagyon érdemes műteni - elgörbülve. Adott egy allergiagyógyszert (nem is értem) és egy orrsray-t is, de - bár akkor kiváltottam - még nem sikerült használnom.

A CT-leletért vissza is fogok menni, mert meg akarom mutatni két magánklinikán is, ahol plasztikai sebészettel is foglalkoznak, mert gyanús, hogy ilyen eredetű a probléma. Amúgy sem vagyok elégedett a méretével, formájával.

Június 8-án kellene visszamenni, ha még itt leszek. De azt mondta az orvos, hogy  elképzelhető, hogy  dubai-i időjárás jót tesz majd neki. Úgy legyen.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr962013057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása