HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.03.31. 22:32 GGerg

Ma is termeltünk (képekkel)

A mai napom a szépítészet (kozmetikus kétszer: délelőtt és délután, valamint a fogorvos) és a főzés közben Áginak való segítséggel telt.

Két dolgot csináltunk:

1. Töltött burgonya (recept itt, bár a krumplikat nem árt megsózni töltés előtt)

2. Epres tiramisu (recept itt, bár nem hibátlan, tuningolni kell kicsit)

A burgonyánál csak annyit segítettem, hogy feltettem a krumplikat főni, utána pedig elmosogattam - volt mit. A tiramisut még sajnos nem tudtuk megkóstolni, mert még hagyjuk, hogy összeérjen, de holnap mindenképp beszámolok róla. Egyébkét szerintünk kicsit sok ennyi babapiskótához ennyi epret hozzáadni (én daraboltam), még úgy is, hogy növeltük a piskóta adagot. Véleményem szerint az igazi az lenne, ha sima tiramisut csinálunk kávé nélkül és azt tuningoljuk eperrel. Narancslikőrnek Cointreau-t tettünk bele, amit erre nem nagyon lehet kapni még étteremben sem.

Utána újra elmosogattam:)

Íme, a képek:

 

1 komment

Címkék: kikapcsolódás kihívás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr231885533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csajok és.... 2010.03.31. 23:04:19

Hmmm... ez igen! Nagyon jól néz ki, megéheztem :-)
süti beállítások módosítása