HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.03.26. 18:54 GGerg

Ma is találkoztam velük

Épp a napokban sikerült az előző munkámmal kapcsolatos édes/keserű élményhez jutnom, máris itt a következő.

Épp a nagypapámtól jöttünk el az otthonból, mikor látok egy csomó gyereket lefordulni a másik sarkon. Épp a csoport végét láttam meg és ők is kiszúrtak. Nagy kiabálás lett, hogy   "Itt a Gergő bácsi!" Ezután már visszafele jöttek, kis időbe telt, míg a (volt) kollegina észrevette, hogy miért visszafele jönnek a gyerekek:)

Odamentem hozzájuk és szinte kézzelfogható volt a szeretet, ami áradt felém belőlük. Kérdezték, mikor megyek vissza (nem sok jóval kecsegtettem őket), és mondták, hogy menjek be játszani velük.

Megbeszéltük egyikkel-másikkal, hogy elmegyünk bringázni valamelyik nap az egyik közeli városba, ahogy régebben is.

Még azokon a gyerekeken is látszott, hogy örülnek, akik nem igazán szófosók..

4 komment

Címkék: gyerek tanár


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr241871268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csajok és.... 2010.03.26. 22:41:21

Ez tök jó érzés lehet! Öszönte szeretetet adtál nekik, te is ezt kapod tőlük! Bár csak minden pedagógus ilyen lenne!!!

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2010.03.26. 22:44:10

@csajok és....: Én is ezt szoktam mondani (illetve gondolni)..

csajok és.... 2010.03.26. 22:55:23

@GGerg: Tudom, hogy a pénz nagy úr, de neked ezt a pályát kellene folytatni! Tanítani, példát mutatni (emberségből)! Ez egy hatalmas ÉRTÉK a jövőre nemzedékének!
Szerinted?

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2010.03.27. 08:25:11

@csajok és....: Nem a pénz miatt megyek el elsősorban, hanem a lehetetlenség, a dilettantizmus, az ország élhetetlensége miatt..
süti beállítások módosítása