HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.03.01. 22:03 GGerg

Eltűntem:)

Pár napja nem írtam, mert nem voltam a helyzet magaslatán: beteg voltam. Csütörtök este valami elkapott és lázasan, ágyban töltöttem a pénteket és szombatot.

Tegnap pedig sor került a vacsorára egy rég nem látott barátommal, Gergővel. Hatra beszéltük meg, de csak nem jött a vendég. Hívtam, nem vette fel. Sanyi barátom is hívott, így elhívtuk őt. Ahogy letettük, már hívott is Gergő, hogy jöhet-e még, teljesen belefeledkezett a tanulásba. Így négyesben fogyasztottuk el a vacsorát, nagyon jó hangulatban. Ami egyébként nagyon finom volt: csirke besamelmártásban hercegnő burgonyával és a végén lekísértük egy pár házi gyártású kakaós-mazsolás muffinnal.

És ma vittük be a papát az otthonba. Szerencsére az egyik szobatársa a volt munkatársa, akivel a TSZ-ben dolgozott együtt.

Már egy éve be kellett volna mennie, jókat tudott volna beszélgetni. Igaz, akkor nem lehetett volna a mamáról lehúzni egy csomó pénzt. Egyébként ahhoz a történethez is hallottam még pluszt ma: állítólag nem is fizették ki a nagy hitelből az autót:)

A besameles csirkéről hercegnő burgonyával és a muffinról kép itt:

 

Szólj hozzá!

Címkék: kikapcsolódás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr911801344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása