HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.02.23. 22:34 GGerg

Egy kis mozgás..

Egy kicsit (=nagyon) el vagyok tunyulva mostanában, úgyhogy jól jött, hogy valamelyik nap megkeresett Robi barátom, hogy menjünk el fallabdázni. Egyébkjént oda mentünk, ahol pár éve pizzafutárként dolgoztam - na, ezt is meg kellene írnom egyszer. A főnök nem kért pénzt a fallabdáért:)

Már három éve nem játszottunk, de nagyon jó volt, mert olyan izomcsoportokat is érzek most újra, amit eddig csak sejtettem. Meglepően jót játszottunk, jobbat, mint három éve. Vagy csak az emlékek homályosodtak el picit:)

Úgyhogy a barátnőmmel is megyek pénteken, neki is jót fog tenni, hogy nem konditerembe jár állandóan.

Viszont olyan sztorit hallottam az angoltanáromtól, úgy elmesélném, de nem akarok politizálni (bár végülis nem az lenne, csak elmesélés) ezen a blogon! De eléggé érdekes lenne, nem is tudom, hogy sírjak-e vagy nevessek rajta. Mindenesetre mondtam neki, hogy pontosan ezért megyek el innen, a pénz nem elsődleges szempont.

1 komment

Címkék: kikapcsolódás kihívás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr961785464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kismaci86 · http://kismaci86.blog.hu 2010.02.24. 21:00:12

Hmm biztos jó lehet ez a fallabda. Még soha nem próbáltam :(
süti beállítások módosítása