HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.02.15. 21:43 GGerg

Törlés, törlés és törlés..

Valamelyik nap megkeresett a volt főnököm, akinek dolgoztam egy időben, mint éjjeliőr.

Érdekli a laptopom. Mondtam neki, 105-ért viheti, mert netbookot akarok (a napokban megjelent Toshibát). Nem sok ez egy alig több, mint egy éves kétmagos processzorral, 2Gb RAM-mal, 250 Gb-os winchesterrel és eredeti Vista Home Premiummal felszerelt Toshiba gépért és egy Samsonite táskáért. Persze van neki egy kis hátsó szándéka is: az adás-vételit 150-ről kellene megírni, mert ő ezt le tudja írni az adójából.

Egy kicsit rosszul esik ez. Ezért is tart itt ez az ország. Mert nem fizetünk adót. Meg azért, amit fizetünk, azt el is lopják. De ez még semmi. Amikor a felesége nem kapott meg valami segélyt, apukám szólt nekem, hogy szóljak neki, hogy menjen be, segít neki. Segített rajta. Persze, mikor a munkákat 550 Ft-ért vállalta el óránként, akkor is 300 Ft-ot fizetett nekem, mondván, adóznia kell utána (biztos forrásból tudom, hogy nem).

Pedig sokat köszönhetek neki, mert rajtam is segített, 2008-ban és tavaly is. De ez akkor is kicsit rosszul esik, apukámnak is. Egyébként baromira megbízom benne.

Tehát a mai napom a törléssel telt, kb. 150 Gb-ot szedtem le a gépről és tettem át másikra.

De történt jó is: hívott a barátom, aki segített elindítani a dubai-i melót. Megvan az iroda, megvan a pénz, 20-án jön haza a srác és kiderül minden az azt követő napokban. Éppen itt az ideje.

3 komment

Címkék: magyarország külföld dubai szívás tervek


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr741761689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.02.16. 19:37:33

mi a különbség a laptop meg a notebook között?
sose tudtam

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2010.02.16. 22:02:47

Nem olvasol figyelmesen:)

A laptop és a notebook ugyanaz, de én netbookot írtam. Ezek azok a kisméretű "laptopok", amik főleg netezni jók. Nincs benne pl. DVD-meghajtó, energiatakarékos, amit most veszek, 11 órán át bírja. De az elődjéről is 9 órát írt a gyártó és 7.5-öt kibírt egy teszten WiFi-vel, úgy, hogy az energiatakarékoság nem volt fullra állítva.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.02.22. 21:56:49

@GGerg: ja,netbook
olyanus van úgy lásziik
süti beállítások módosítása