HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.02.01. 22:31 GGerg

Szeged, vizsga, vásárlás

A mára virradó éjszaka nem volt hosszú számomra, éjfél előtt feküdtem és fél ötkor keltem, de már előtte sem aludtam. Hatkor indultunk Szegedre, mivel a rossz út miatt anyukám nem mert elindulni, felajánlottam neki, hogy elviszem - mert ha meg kell fogni az autót, elég nagy valószínűséggel megcsinálom. Végül csak egy része volt rossz, jól lehetett haladni (70-110).

Kapóra jött ez az út, mert úrrá lett rajtunk a vásárlási láz, hiába próbálom magam  távol tartani a fogyasztói társadalom idiotizmusától, nem mindig sikerül. A barátnőmnemk sikerült is venni edzőszalagot, bugyit, trikót, pizsamafelsőt, fitneszruhát, kesztyűt, stb.

Az én állandó vesszőparipám - hogy csak új alsónadrággal mehetek külföldre - szintén eluralkodott rajtam. Erről jut eszembe egy jó példa arra, hogy ma már a jó márkanév sem garancia arra, hogy az ember nem vesz szart. Eddig J.Press-eket használtam a legnagyobb megelégedéssel (megfizethető és tartós, nem nyúlik szarrá), de egy-két hónapja vettem megint és már a második használatkor kilyukadt több helyen mindkettő. Kicsit idegesítő, ha háromezret kiad az ember két darabért. Úgyhogy most kitaláltam, hogy Bellindát veszek, zokniban is. Meglepő módon a Bellinda csak 900 Ft-ba kerül és meglepően jó minőségűnek tűnik (de ne igyunk előre a medve bőrére...). De akkor már megláttam a Hervisben egy Adidas sálat is, most, hogy valószínűleg Dubaiba megyünk, nagy szükségem lesz rá. De legalább polár, olyan tapintása van, mint tíz tizenöt éves szűzlány popsijának.

Ja, egy hónapos a blog!

Szólj hozzá!

Címkék: kikapcsolódás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr81721429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása