HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.01.25. 16:15 GGerg

Jó vételben nagy vagyok, nem először

Megjöttek a gumik, amiket az internetről rendeltem (előzmények ebben a posztban).

A fene gondolta volna, hogy ilyen jók lesznek. Bár elég jól el szoktam csípni a jó vételeket, pl. vettem már szuper, 4000 km-t futott féltengelyt (szerelő is megerősítette) 15000-ért, miközben 70 felett van a szalonban. De pár hete vettem a bringámra 1500-ért új Michelint is:) Szóval vettem két darab 14-es 175/65-ös Bridgestone gumit 4000 (!) forintért - szereléssel, centírozással, postával együtt 7600 forint volt. Először annyira nem akartam elhinni, hogy elvittem a gumishoz, hogy tanulmányozza őket, mert ha rosszak, nem tesszük fel őket. De azt mondta, hogy nagyon jók. Mondtam neki, hogy azért vettem ilyen olcsót és használtat, mert azt mondta, hogy ezeket a télieket már inkább használjuk el nyáron. Erre azt mondta, hogy ezeket kár nyáron elhasználni, mert még egy (!) szezont lefutnak.

Kipróbáltam őket a havas kapufeljárón, ahol fél órával előtte még a régi téli-nyári párossal is próbáltam és nagyon szépen elindul vele az autó és szuperül lassul is, ami fontos nálam, mert hóban sem megyek lassan. Nagyon fontos a téli gumi, de azon belül is a márka - pedig a Bridgestone nem is nagy márka. És mint látjuk, nem igazán pénzkérdés.

 

Hogy jön ide, hogy az emberi élet, illetve szeretteink élete kb. 7600 Ft-ot ér? Egy következő, keményebb posztban kifejtem - talán - holnap. De ötkor jön Máté, mert kaptam reggel SMS-t, hogy jöhet-e. Hogyne.

Szólj hozzá!

Címkék: autó


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr141701112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása