HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.01.17. 23:57 GGerg

Ezt a napot...

Elhatároztuk, hogy ma elmegyünk kicsit kikapcsolódni, Mórahalomra fürödni, majd moziba..

Délután három előtt indulás. Elmentem a barátomért, utána visszamentünk hozzánk a barátnőmért. Elindulunk, majd egy utcával arrébb szól a csajom, hogy nem hozta a papucsát. Ekkor ezerrel vissza és megtörtént a defekt: két centivel kellett volna arrébb manővereznem, a szomszéd előtt kiálló betondarabot elkaptuk a kerékkel, ami szétrepedt. Ekkor már visszavonulót fújtam, hogy mégsem kellene menni. Kicseréltem a gumit, de a pótkerék nyári. Azért elindultunk.

Szerencse a szerencsétlenségben, hogy pont egy hete mondta a gumis, hogy ezeket a téliket már ne cseréljük le, hanem jók lesznek még nyáron, mivel már csak három mm-es a mélységük. Vennék rá használtat, de akkor már kettő kell, mert ugyanolyannak kell lennie egy tengelyen. Kínlódom, jövő télen úgyis új téli gumi kell, a nyáriak újak, azokat nem kellene használni idén.

A fürdés jól sikerült, a mozi is. Nem is tudom, mikor láttam jó filmet utoljára, de ez a Sherlock Holmes elég jó volt. Nem kell 3D egy jó filmhez. Az Avatar egy nagy rakás fos.

Visszafelé persze esett a hó és egy óvatlan pillanatban elkezdett keresztbe állni az autó, de szerencsére szépen megfogtam, Peti is megjegyezte. Nem hiába vagyok a Nordschleife ördöge, már 7:53.692 az időm, míg Peti legjobbja 8:59-es:)

Nem gondoltam, hogy ma fogok posztolni:)

Szólj hozzá!

Címkék: autó szívás kikapcsolódás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr771680892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása