HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.09.26. 00:34 GGerg

Eldöntöttük (nem friss írás, azóta változtak dolgok)

 

(Ezt 24-én írtam reggel. Azóta történtek változások, de azért beteszem.)

 

Úgy néz ki, eldöntöttük, mi fog történni. Biztosan sokaknak nem fog tetszeni, de az a helyzet, hogy leginkább nekem nem tetszik. Úgy néz ki, visszamegyünk. Kifejtem.

 

Őrületes a pechszériánk. Az utolsó lökést az jelentette, hogy Szilárd, aki megígérte, hogy segít, valamiért nem elérhető szerda este óta. Ez azért rossz, mert nem tudunk egy normálisat pihenni. És ruhát mosni (amit a kiscsajnál pont azért nem mostunk ki, mert úgyis megyünk Szilárdhoz). Délelőtt kicsörgött a telefonja és bár nem vette fel, már mindegy is. Tegnap nem fürödtünk (stb.), ma nem tudom, mi lesz. Én egy közepeset aludtam, és ez már nagy szó.

 

Az a helyzet, hogy így nem tudok (nem is vennék jó néven) bemenni a munkahelyre, holnap pláne. Ma szabadnapos vagyok, holnap durva nap lenne ott. Már tegnap azt éreztem, hogy elájulok munka közben. Ezt így nem lehet, sokáig nem.

 

A probléma valódi oka – mondanom sem kell – a szállás. Ugyanis St. Albans-ben nem sok van. Ami van, kiadják szinte egyből. Tegnap este megnéztünk kettőt – csomó SMS jött vissza azzal a válasszal, hogy már kiadták – és az egyikben egy maffiózó kinézetű (meg nem mondom, honnan származik) fickó akart ránk sózni egy kis lyukat 450 fontért havonta (a hirdetésben 85-100 font között szerepelt) és még takaró sem volt, így ez felejtős. Így is tele a kocsi, nem veszünk már felesleges szarokat.

 

Megnéztünk egy másikat is, ahol csak St. Albans-re koncentráltunk, az árat el is felejtettük megnézni. Ez a város szélén volt, egy gyönyörű, teljesen új villa, ami csak mára lesz kész (bár nem úgy tűnt a készültségi fokot látva). Az árat először nem is értettem (700 font), utána néztük meg jobban a hirdetést, ott 500 fontot írt (bár azt hiszem, csak egy személyre).

 

Probléma még, hogy a dupla szobák kilencven százalékában nem szívesen látnak párt ( a hirdetések alapján legalábbis).

 

Tehát a probléma a szállás. Véleményem szerint hiba lenne St. Albans-ben maradni. Munkával vagy anélkül, teljesen mindegy. Onnan nehéz lesz a költözés, főleg, hogy egy csomó pénztől megszabadulunk kaució címén és egyáltalán nem biztos, hogy visszakapjuk. És annyira azért nem keresnék jól, hogy ezeket simán kitermeljem. És nem a türelmetlenség szól belőlem, de ezek a tények.

 

 

Utolsó esély a tesóm Birmingham-ben, aki megpróbál annyit segíteni, hogy az ismerősei által egy-két napon belül megpróbál szerezni egy beugrós szállást és akkor ki tudom várni azt az egy-két-, maximum három hetet, amíg meg nem érkezik a jogsim. Onnantól – úgy gondolom – lesz munkám, akárhol.

 

U. i.: Ha valakinek van praktikus információja a hazaúttal kapcsolatban, az kérem, ne tartsa magában. Bármi, hol érdemes, hol nem érdemes, hogy olcsóbb, hogy gyorsabb, mire figyeljünk, stb.

 

2 komment

Címkék: anglia külföld szívás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr552323479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.09.26. 11:39:17

remélem, maradtok, és nem adjátok fel a munkát. lehet ám a közelben is szállást keresni, bármi. ha Angliában akartok dolgozni, kihagyhatatlan az, amit ez a cég ajánlott. összejött a sok szar, na de akkor is! ezt tudnotok kellett, mielőtt kimentetek.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.09.27. 11:18:36

Most nem teljesen értem. A haza alatt azt értitek, hogy csomagoltok és hazautaztok Magyarországra? Mert ha igen, akkor ne vacakoljatok! Zuhi egy benzinkúton és tipli.

Ha mindenképp hazakartok jönni, szerintem ne várjatok, gyertek. (ennyi pech után én bizti ezt tenném, még akkor is, ha esetleg itthon átgondolnám és mondjuk tavasszal megint megpróbálnám). De akkor készítsétek elő rendesen a dolgot, mert ezt amit nyomtatok nem lehet sokáig csinálni. Itthon is van londoni ügynökség, majd megpróbáljátok rajtuk keresztül, ha mégis visszamennétek.

Ez a sok pech legyen intő jel!

(Bátorításul: Ismertem egy lányt, aki kiakart menni. Össze is szervezték neki, lett melója egy szállodában, szállás, csak mennie kellett. Elrepült, szállt le a reptéren megbotlott és ínszalag szakadása lett. Azonnal jött haza. Rég hallottam róla, de ma Pesten él, lett jó munkája (legalábbis amikről hallottam elég jók voltak) lakása és kocsija. Ki tudja, ha akkor nem fordul vissza lehet, h ma is ágyneműket cserélget mások alatt a szállodában!)
süti beállítások módosítása