HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.03.29. 00:15 GGerg

Csak egy esetben jövök vissza..

Épp a barátaimmal beszélgettem egy jót délután és szóba kerültek azok a dolgok, amelyek egy normális országban nem is lennének ilyen szinten beszédtémák - nem kizárt, hogy a beszélgetést holnap kifejtem egy frissítésben. Ilyen például a családalapítás és egyáltalán az élet megkezdése.

Bár eddig is tartottam magam ahhoz, hogy nem politizálok és nem is kizárólag a politika az, ami miatt elmegyek innen - még szép, a politikusokat is mi termeljük ki és mi választjuk meg őket, és hát ezzel meg is magyaráztam mindent...

De azt mondtam, ha az egyik párt a választáson 10% feletti eredményt ér el, akkor nem fogok hazajönni, csak maximum egyszer egy évben. Az számomra azt fogja megerősíteni, amit eddig is gondoltam (most inkább nem írom le).

És egy ok lesz arra, hogy visszajöjjek: ha a napi betevő falatom kerül veszélybe.

A végére két kérdés:

1. Melyik ez a párt?

2. Kitől szármaik az alábbi idézet, pontosabban melyik pártprogramból?

„Az egyre gyarapodó számú nyugdíjas szavazatait megnyerni kívánó politikai gesztusok rendre felülírják a nyugdíjrendszer átalakításának égető szükségességét.”

Egyébként a kettő nem ugyanaz:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr741876292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása