HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.05.14. 14:36 GGerg

Megjártam Mária országát (2. rész)

Az út nagyon jól telt, nem volt semmi gond az autóval sem. Egy Peugeot 306 volt, turbódízel, szerencsére az utolsó szériából, így viszonylag elfogadható kényelemben utaztunk. Szegény Tibor: nem hálás dolog engem dízelmotoros autóba ültetni, pláne akkor, ha vezetni is kell. Úgy tűnik, hamarosan a döntéshozók is rájönnek, hogy valamivel meg kell akadályozni a dízelek térhódítását, legalábbis a belvárosokban, mert nem lehet tőlük levegőt venni, emiatt élhetetlenek a városok. Javaslom a gázolaj adótartalmának 20%-os emelését (az Unió tervezi is az emelést szerencsére) és/vagy a dízelek belvárosokból való kitiltását. Angliában a TAX-uk is duplázódhatna. Remek írások itt, itt és itt egy az ország egyik legjobb szakemberétől is. Autópályán nem olyan vész ez a szennyezés és szerencsére a szélzaj is elnyomta a csettegést. A papám ezzel kapcsolatban mondta: "Tisztelem a dízelmotort mint motort, de az én autómba nem kell." Ez jó.

Mivel Tibi győri, így csak odáig szólt a "jegyünk". Ott felültem egy budapesti járatra, szerencsére végig autópályán ment, így egy óra körüli időt futott. Ott kiderült, hogy Alexék később jönnek, így felültem egy szintén autópályán közlekedő kecskeméti járatra, ahová anyukámék eljöttek értem.

Otthon, ahogy már említettem, jó volt, megnéztük pl. a hajósi érseki kastélyt, meglátogattam a csiniket, szerencsére jól vannak. Találkoztam pár barátommal is, akiket rég nem láttam. Elég nagy százalékuk ki akar menni külföldre, de ahogy olvasom, Magyarország munkalépes lakosságának hatoda tervezi ezt. Az igaz, hogy a választások óta eltelt egy évben nem történt semmi, erre még én sem számítottam, de hát van erre egy régi mondás: "Sic transit gloria mundi." Nincs okuk nem gondolkodni a távozáson.

A számítógépem is megjavult egy ötezresért, most újra gyors és nem is melegszik. Fogorvosnál is voltam, nem talált problémát, de egy fogkő-eltávolítást és polírozást kaptam. Ezzel kapcsolatban jut eszembe, hogy kedvenc doktornénim segített tizenötezer forint elköltésében is, pedig pont forinthiányban szenvedtem (erről még bővebben lesz szó, mert a bank is kicseszett velem). Mert azt mondta, hogy tud egy jó fogfehérítőt, ami fasza és csak tizenötezer. Oké, majd. De a végén oda is telefonált és félre is tetette a nevére. Így kénytelen voltam megvenni Szegeden azt is. Úgyhogy most nagyon jó, van fogfehérítőm is, ez volt a legfontosabb jelenleg...

Szólj hozzá!

Címkék: magyarország kikapcsolódás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr952903298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása