HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.03.21. 21:14 GGerg

Muszáj lesz - a poén lemaradt

Bár tényleg nem akarok kiköltekezni, muszáj lesz. Andy, aki egy Kínából származó szerelő (mérnök?) nagyon szeret bringázni és mikor mondtam neki, hogy bringát kéne vennem, teljesen belelkesült és sürget, hogy vegyek egyet és menjünk bringázni, tud valami fasza pályát 20 mérföldre innen. Munka után is elcsípett ezzel a bringaprojekttel kapcsolatban.Egyébként ő mindig baromi kedves és első volt, aki megjegyezte a nevem még novemberben. Legalább lesznek barátaim, programjaim, mozogni fogok, ami ezerszer fontosabb, mint Ági hülyeségeit hallgatni. És nem vagyok hajlandó magamat sanyargatni egy nulláért..

Tegnap láttam egy bringát 200-ért  az ebay-en, egy magyar gyerek árulja, írtam neki és azt mondta, hogy egy angol madárra vár, mert a bringa nem ér annyit, 140-ért el tudnám hozni. Csak nem hidraulikus a féke, meg komolyabb gumi is kellene rá. Azóta találtam másikat is, meglátom.

Ma nagyon minimális alvás után Edgaras gépét kaptam, amit utálok, de ő szabin van. Alig álltam a lábamon. Kulbant viszont mondta, hogy holnap is ezt csinálom.

 

Ma elgondolkodtam azon, hogy iWiW-en láttam, valaki megy haza április végén. Na, annyira nem vagyok kíváncsi Magyarországra, éltem ott eleget, de addigra annyi szabim lesz, hogy miért ne. A legfontosabb indok a fogorvos lenne, mert félévente nem árt az átnézés, ha itt lesz gond, az fájni fog és nem fogom a fogorvosnak kifizetni egy jó bringa árát. Márpedig ha most nem mennék, akkor csak karácsonykor, az meg még soká lesz. Szabit úgysem vennék ki másra, mert akkor inkább dolgoznék. A szabi viszont fedezné az utat. Na, majd kitalálom.

 

Aggódom, nem látom mostanában v011-et, az e-mailemre sem válaszol másfél hónapja...

 

El is felejtettem megírni, hogy látogatók voltak az üzemben és pont az én munkámat nézték, mikor rendesen elkúrtam (sosem csináltam még ilyen hibát) és a bemutató srác el is vezette onnan a nézelődőket. Röhögni akartam, de nem tudtam:)

3 komment

Címkék: anglia munka külföld állás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr12760400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.03.21. 22:20:08

Szerintem ne ragaszkodj a hidraulikus fékhez. Azzal épp annyit kell törődni, mint az autó fékével. Időnként olajat kell cserélni, az fellevegősödik, felvizesedik, elcsepeg, a frásznak a macera.

Sima bowdenes féket te is tudsz magad szerelni (tárcsát is, én épp ma csináltam) hidraulikus tárcsát nem bizti, h tudsz légteleníteni. Plusz vegyél bele olajat... á, nem kell.

Gumit okosan vegyél. Ha többet mész aszfalton mint terepen vmi sima felületűt vagy kombináltat vegyél, mert a durva terepgumival a beled kitekered akkor se haladsz az aszfalton annyira visszafog.

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.03.22. 20:53:32

@klarky: Azt kell, hogy mondjam, a bovdenes tárcsaféknek nem látom értelmét, ha csak azt nem, hogy ha van is egy kis nyolcas a felniben, a tárcsában nem feltétlenül. Nekem sporteszköznek kell, hegyekben használnám, illetve autó hiányában bringáznék..
süti beállítások módosítása