HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.03.08. 06:00 GGerg

Boldog nőnapot, jól jön 364 férfinap után:)

Nagyszerű kompozícióval készültem nőnap alkalmából, bár a kompozíció felét az élet adta.

Ne legyen félreértés, a melltartót a szobám hétvégi kiganézásakor találtam az ágyam alatt. Ez volt az első igazi takarítás, eddig a szekrények és ágy alá nem nyúltam. Igaz, hogy ezek az angolok nagyon piszkosak, mindenki erre figyelmeztetett korábban is. Még arra sem vették a fáradságot, hogy kitakarítsanak az új lakó előtt.. Amikor ide kerültem, a függöny olyan mocskos volt, hogy az nem leírható. Sic transit gloria mundi..

A virágot pár munkatársamnak vettem, remélem, nem lesz gond, hogy nem vettem a kb. mind a harminc nőnek, kíváncsi vagyok, hogy tudom majd odaadni..

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr412719891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása