HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.02.05. 18:49 GGerg

"Good man", "Nice man", "I like you" (Kulbant)

Ez a hét erről szólt, Kulbant - megmagyarázhatatlan okokból - ilyeneket mondott.

Minden nap dolgoztam, csak pénteken küldtek haza (nem Kulbant, ő  megbeszélésen volt) másfél órával a vége előtt (természetesen ráhúztam húsz percet, így csak egy és negyed óra a veszteség). Belefér. Viszont, ahogy Karen hazaküldött, az érdekes volt. Az egyik szerződéses srác küldött oda hozzá, ott álltam mellette, aztán nem mondott semmit a kérdésemre sem. Visszamentem a sráchoz, az egy kicsit mosolygott/nevetett. Újból Karenhez, aki nagy nehezen kinyögte, hogy haza kell mennem, nincs sok munka. A szemembe sem nézett. Mondjuk tényleg nem volt, az egyik gép, amelyik sok embernek ad munkát, nem működött. Így is szerencse, hogy maradhattam, mert már reggel sem működött, de később megjavult (egy időre). És azt sem gondoltam volna, hogy ilyen sima lesz a hét, mert hétfőn egy órát ültem egy széken, mire találtak munkát. Nem mindenki volt ilyen szerencsés. Többektől (szerződésesektől is) hallom - és én is látom -, hogy sokszor hazaküldenek valakit/vagy engem és ugyanekkor meg valaki épp nézi az oktató videót. Sokan nem értik ezt, én sem.

Valamelyik nap elmentem Solihullba, hogy Norbival kicseréljünk egy alkatrészt az autóban, de nem sikerült, egy csavar nem akart kijönni, mert bele volt rozsdásodva. Vártam, hogy Norbi fikázza, hogy milyen szar, de meglepetésemre csak annyit mondott (pedig ő nem ilyen), hogy ez egy két éves autónál is ugyanúgy előfordulhat, így megnyugodtam. Pláne, hogy az alkatrész végülis nem is csereérett még. Ennek ellenére valamikor meg kellene csinálni. A nemrég vett gyújtáskábel továbbra is szívat, venni kellene egy rendeset, de az is lehet, hogy mi csesztük el, mikor nem tettük fel rendesen elsőre és elvetemedett. De majd mindent megírok akkor, ha letelik az első fél év, de előzetesen annyit, hogy több szívással számoltam, ehelyett nagyon frankón működik az autó.  Épp ma mondta a landladym, hogy a barátja állandóan dícséri a kocsit, nagyon tetszik neki. Apropó, eladtam Andornak, hogy a biztosítás legalább részben legyen rendben (a biztosítási szerződés szerint Andoré az autó, ezt oldjuk meg ezzel, de van, aki azt mondja, ez nem érdekli a biztosítót).

Tegnap nekiálltam a felnik felújításának, ami úgy tűnik pár hétbe bőven beletelik, de legalább lesz mivel foglalkozni.

Az kiderült sajnos, hogy a gumikkal nagyon átvertek, nem kettő kell rá, hanem négy, ennek nem örülök. És ebből kifolyólag a fékhatással sem vagyok elégedett. Pont valamelyik nap történt, hogy a körforgalomban nem adta meg az elsőbbséget egy fabiás és nem sokon múlott, hogy nem kapott az ajtajába egy lökhárítót, éppen meg tudtam állni előtte (mert a barom is megállt, ahelyett, hogy a gázt nyomta volna). Nem szoktam dudálni, most megtettem.

A lakással nagy gondok nincsenek, a nő füvezik mondjuk, kicsit pici a konyha és állandóan ott van, nem kényelmes. Az sem, hogy tegnap sötétben botorkáltam  (kapcsoló a másik végén, nem akartam felkapcsolva hagyni) a folyosón munkába menet és frankón beleléptem a macska szarába, a nadrágom is olyan lett, egész nap szagolhattam a munkahelyen. Valamint tegnap nem tetszett neki, hogy egész éjszaka ment a kis elektromos fűtésem, ami szerinte 35penny/óra. Úgyhogy a további problémák elkerülése végett ki is kúrtam a szobából, akkor nem fűtök. De jó ez, ahhoz képest, hogy az autóba való kiköltözésen gondolkodtam két hete, a 15-18 fok bőven, de a 13 is.

Még annyi hír van, hogy készül a Home Office-om is. Mikor baj volt, az is aggasztott, hogy milyen címet adjak meg hozzá, de szerencsére a litván kollégák kisegítettek a címükkel és az útlevél helyett a személyimet küldtem el, azért nem kár. Mondjuk ez a hülye ügynökség olyan nyomtatványt töltetett ki velünk, amit 2009-ig lehet használni, de azt mondták, nem probléma. Kíváncsi leszek rá.

Hétfőn 348, kedden 151 látogató járt a blogon, igaz, kis csalás volt a dologban, mer a Totalcar blogjára is belinkeltem egy-két agymenést egy "agymenő"-től:)

 

U. I.: Továbbra is sokat gondolkodom azon, hogy jöjjön-e Ági. 18-ára megvettem a repjegyet, de nem tudom, mi legyen. Azért vettem, ha szar a helyzet, akkor vele együtt megyek haza az autó TAX-ának megújítása előtt, de a helyzet jobb lett. Na nem annyira, hogy csak eldobjak magamtól párszáz  fontot. Ebben a hónapban a biztosítás a TAX-szal együtt majd' 300 font. Ha most nem jönne ki Ági, tovább tudnám gyűjteni a pénzt arra az esetre, hogy mondjuk nyárom hosszabb időre tudjon kijönni vagy ha elküldenek a melóból, ne sírás legyen belőle. Vagy ha az autóhoz kell venni valamit, akkor szintén ki tudjam fizetni. És a munkahely/város váltásához is kellene mondjuk 1000 font, ami ha Ági kijön, a távolba fog veszni. És most kezdem magamban érezni az erőt a munkahely-váltáshoz, hiába, nekem ennyi idő kellett, az angol is fejlődik. De az is tény, hogy kurvára egyedül vagyok, állatok is halnak bele a magányba. Ez a kérdés, várom a kommenteket.

Szólj hozzá!

Címkék: anglia munka külföld saab autó állás kikapcsolódás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr752640680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása