HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.01.21. 21:18 GGerg

A mai nap is megvolt, végig

Lehet, hogy csak azért, mert épp szüneten voltam, mikor elküldtek egy-két embert, nem tudom, de a lényeg, hogy végig tudtam csinálni. Az üzem két szélső vége között sétáltam egész nap, hoztam-vittem a félkész termékeket (a szén-dioxid kibocsátásom értelemszerűen nőtt sajnos), amin dolgoztam is. Félgőzzel is tartottam a többiekkel a lépést, mint mindig. Az eleje gáz volt, mert lecsesztek, hogy túl gyors vagyok, utána visszavettem, akkor meg túl lassú. Úgyhogy leszartam és csináltam, ahogy épp jó volt, a sebességet állandóan a körülményekhez képest változtatva (hogy azért munkám is legyen, ne maradjak anélkül). Vicces volt, hogy nagyon mosolygott az egyik nagyon jó lengyel csaj (mondjuk nagyon sok nagyon jó lengyel csaj van itt), meg is említettem neki, hogy tetszik a cipője, meg ilyenek és tök sokat segített. Hozta-vitte helyettem a cuccokat, én csak csináltam. Úgyhogy mindenkinek csak ajánlani tudom őket, ha nem lenne Ági, már lehet, hogy lengyelül írnám a blogot.

Az ügynökséget hívtam, azt mondták, majd hívnak, nem hívtak, úgyhogy megint nem dolgozom hétvégén, pedig jól jött volna a pénz. Na mindegy, most elhatároztam, hogy a bevételek növelése következik egy szerződéses munka képében és ahogy észrevettem, az angol szókészségem is elég jól javul, itt az ideje a továbblépésnek. Holnap kinyomtatom a TNT nevű csomagküldő/szállító cég jelentkezési nyomtatványát, megnézem a Zlot által küldött hopnlapot, ahol állítólag tapasztalat nélkül is vesznek fel sofőröket (köszi ám, nem vagyok egyáltalán hálátlan, de a közöttünk időnként feszülő ellentét/feszültség még nem indokolja egymás fas***ak szo****ását, még korai), és a hétfőn kereső ügynökség honlapján is regisztrálni fogok.

Szólj hozzá!

Címkék: anglia munka külföld tervek állás kihívás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr742603815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása