HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.01.20. 19:16 GGerg

Újra...

Kedden felhívtam az ügynökséget, aki keresett. Azóta sajnos elhagytam egy SIM-kártya cseréje miatt a számukat, a neten más számok vannak megadva, így mivel nem kérdeztem, nem tudom, melyik iroda hívott pontosan..

Már éppen kezdtem megszokni a jót, teljesen olyan volt, mintha normális munkám lenne. Tegnap is kerestetett Kulbant, mert szüksége volt rám, de ki sem látszottam a munkából, így maradtam az eredeti helyemen. A nap végén, különösen az utolsó fél órában már semmi kézzelfogható munka nem akadt. A főnökök épp megbeszélést tartottak, de csak odamentem és meglepetésemre nem küldtek haza, sőt a fő-fő-főnök, a supervisor mondta azt, hogy keressenek nekem valamit. Úgyhogy a félig elkészült termékek minőségét ellenőriztem abban a fél órában.

Ma viszont haza kellett jönnöm fél órával a kezdés után. Megértem, tényleg nem volt munka.  Kulbant már reggel rögtön azzal kezdte, hogy elnézést kér, de tuti mennek haza sokan. Ugyanis már tegnap észrevettem, hallottam, hogy abban a teremben, ahol akkor dolgoztam, lecserélik a gépet (vagy valami ilyesmi hosszabb megállás lesz), csak ez akkor nem érződött, mert volt még munka a gép leállása után is, utána meg - ahogy fentebb írtam - találtak számomra másikat. Kezdés után fél órával leállt az egyik legtöbb embert igénylő gép is, mert nem volt alapanyag. Azt mondta, nem tudja a holnapot. Megegyeztünk, hogy megyek és meglátjuk.

Úgyhogy jelentkeztem egy csomó munkára addig is. De az a baj, hogy tapasztalat nélkül nem veszik fel az embert sofőrnek:( Az ügynökséget háromszor hívtam, nem tudtam elérni a srácot, hogy esetleg megkérdezzem a hétvégi munkát. Ígértek visszahívást is, de arról akkor tudtam, hogy hazugság. Délelőtt még gyorsan elmentem fodrászhoz is, mert legalább nem volt tumultus, sajnos ilyen szarul még nem vágták le a hajam.

Nem jó hírek ezek, pláne egy hónappal Ági érkezse előtt, amire nem szándékozom ,rákölteni a megtakarításomat - még szerencse, hogy három napot végig tudtam csinálni, így a heti veszteség minimális, az is a biztosítás miatt van és szerencsére van egy kis tartalékom. De arról majd később.

De ahogy megfogadtam, jövő hónapban minden kiderül.. Kicsit szomorú vagyok, nem tudom akarom-e ezt..

5 komment

Címkék: anglia munka külföld állás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr512600866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.01.20. 21:36:40

Anyukám és Ági épp most nyugtatgattak, hogy ez csak ma volt, majd jobb lesz...

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.01.20. 22:12:02

"Kicsit szomorú vagyok, nem tudom akarom-e ezt.."

Már megint ezek a kételyek. Azt hittem, h úgy mész vissza, hogy itt vagyok Anglia, letekerem a töködet! Hidd el, ha nem hiszel magadban nem fog sikerülni! Mutasd meg nekik, ne add fel, ha már visszamentél!

v011 2011.01.20. 22:20:26

Engem ez a nyifogás egyszerűen kiborít. Egyelőre nem tudunk arról, hogy halálos beteg lennél, van két kezed, két lábad, ami most történik veled az az élettel jár együtt. Dolgozás, munkakeresés, mind-mind teljesen természetes folyamatok. Hogy lehet így végigszenvedni ezt az egészet?? Ki bízzon benned, ha te sem magadban? Ó, Gergő, felidegesítesz.

A szombaton hiányolt negatív komment :)

v011 2011.01.20. 22:22:16

Ja, nem :), hanem :(, mert komolyan gondoltam.

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.01.21. 20:52:13

@klarky: De, úgy is lesz, ez egy pre-panasz volt, de most megfogadtam, hogy csak egy hét kiesés után fogok sirámot tartani.
süti beállítások módosítása