HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.12.02. 21:46 GGerg

Egy kép a múltból

Ez a kép még akkor készült St. Albansben, mikor a Bread Shopba mentem interjúra Norbival (a watfordival).

 

4 komment

Címkék: anglia külföld autó


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr52489356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.12.04. 22:36:02

Vizsla orrú Maserati Spider, ami folyton az utat szaglássza maga előtt! 8-))

Hát cimbora, le kalappal előtted. Most végig olvastam egy millió posztot és azt kell, hogy mondjam kemény vagy mint a facsipesz. Ha más haszna nem is lesz ennek a kalandnak, annyit mindenképp hoz, hogy keményen megedz az élet.

Hülyén hangzik - és isten lássa lelkem nem akarom elkettyinteni a kedved - de most, hogy megtudtam, hogy mennyi baj van otthon nektek, milyen a család (remélem jól állt össze a fejemben a sztori) megértem miért tolod még mindig kint. Erőt merítettem a sorokból és nyugodtan megyek aludni. Hála az égnek nekem ilyen bajom nincs itthon, talán ezért vagyok még mindig Viktor király országában!

Kitartás pajtás! Hátha minden jóra fordul!!!!

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2010.12.04. 23:48:58

@klarky: Meglepett a kommented.

Az igazat megvallva, ha mindent leírnék a családról, beszarnál, mert ez semmi. De minden családban vannak szar dolgok (több-kevesebb), nem is ez a lényeg.

Viszont nem ezért tolom még mindig kinn, egyáltalán nem, ez téves következtetés.

Baszki, én merítettem erőt igazán. Pedig ma voltam durván idegroncs is:)

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2010.12.05. 00:02:00

@klarky: Egyébiránt pont a napokban gondoltam bele, hogy tényleg milyen kemény helyzetekben voltunk Ágival. Akkor nem tűnt fel, de a mai napig beleborzongok abba, ha eszembe jut, sőt most borzongok bele igazán.

Amikor nem tudtam mit válaszolni Áginak arra, hogy hol fogunk aludni következő éjjel az öt-hét fokban takaró nélkül.

Amikor álmos volt és mondtam neki, hogy keresünk valami erdőt, ahol aludhatunk.

Amikor csak annyira mentünk fel Balázsékhoz, hogy együnk és Ági megfürödjön (pedig ott is aludhattunk volna, ha nagyon muszáj, de már nem volt pofám hozzá).

Mégis úgy gondolom, kellettek ezek ahhoz, hogy eljöjjünk Watfordból, mert ha maradtunk volna, már rég otthon lennék. A szerződéses állás ellenére is. Itt is tök jó barátaim lettek és úgy érzem, ez a Birmingham jó hatással lett rám.

Valami hasonlót érzek, mint mikor a legszarabb helyeken dolgoztam Watfordban. Utána a kevésbé szart is szuperként érzékeli az ember. Ilyenkor a kicsit is megbecsüli az ember.

ahramnev 2010.12.06. 15:55:00

Üdvözlet! Nem semmi ez az autó!
Már régen olvastam Rólatok!! Egyáltalán , hogy tudtátok ezt megélni? Szép család mondhatom, írjál, kíváncsi lennék én is a családodra. A Klarky-nak írtad, hogy sokat tudnál írni!! Nekem szerencsém van, talán normálisabbak az Ősök. Kitartás, biztosan minden egyenesbe kerül.
süti beállítások módosítása