HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.10.11. 23:14 GGerg

Vettem egy váltógombot - avagy milyen hülyék vagyunk

Senkit ne tévesszen meg a cím, nyugalom, csak mindenhol azt látom, hogy mindenféle idióta címeket adnak a cikkeknek manapság, többé nem fordul elő. Tehát nem vettem váltógombot, dehogy. Viszont olyan hülyék vagyunk, hogy arra nincs szó. Senki ne értse félre, én alapból hülye vagyok, de ennyire még nem múltam alul magamat (ez már rosszabb, mint az angoloktól látott hülyeségek, annyira, hogy csak az egyiket mesélem el, a másik már túl égő). Egyetlen mentségem van erre: napok óta nem alszom, szinte csak reggel tudok elaludni, ami a koncentrációnak nemigen tesz jót (ez is volt az oka a mai tervezettnél későbbi indulásnak). De erről később..

Elmentünk ügynökségekhez, többnél elég sokan voltak, így mindig a városközponttól messzebbibe mentünk. A legmesszebb lévőbe be is regisztráltattam magam. Elég sokáig tartott az egész folyamat. Elég kemény volt a főnök(szerű) fickó, mert volt ott egy arab srác, aki három éve (!) él itt, de az angolja elég gyér volt, nem is kapott regisztrációs lapot (a fickó szerintem direkt gyorsan beszélt, lassabb is lehetett volna). Én kaptam, utána interjú is volt. Kíváncsi leszek, történik-e valami. Nem sok esélyt látok, de hátha.

Közben hívtak egy helyről is, a hétvégén elég sok helyre beadtam a jelentkezésemet GumTree-n, jobcentre-ben, JobSite-on feladott hirdetésekre. Kiderült, a DHL az, de csak SMS-ezni tudtam velük, mert nem tudtam felvenni. Már meg is beszéltük a holnapi 12:30-as időpontot, de nem sokkal később fel tudtam hívni a csajt, mondtam neki, hogy nekem most nincs ám jogsim a címváltozás miatt és mondta, hogy viszont így nem tudnak interjúztatni. Szerencsére megkérdeztem, hogy visszahívhatom-e, ha megkapom. Azt mondta, igen.

Egyébként tud valaki valamit a DHL-ről, mert hallottam, hogy ezeknél a cégeknél a munkavállaló fizeti az autó lízingdíját, üzemanyagát is, a napokban is láttam erre példát. Kicsit fura is, hogy kerestek, ahogy az autóvezető-oktató esetében is az volt (illetve a körülmények ismeretében pont nem is furcsa). Az olvasó mit tud erről?

Utána bementünk még két egyfontos boltba, aztán irány a parkoló. Teljesen abban a tudatban voltunk, hogy 17:23-ig jó a parkolójegyünk, 17:20-ra ott is voltunk. Hát, 17:05-ig volt jó, így kaptunk egy 25 fontos bírságot is (innen a cím). És nagy barmok vagyunk, négy órás időtartamig csak 1.50 font a jegy, egész napra (24 óra, másnapig is jó akár) pedig 2.50 font. Kár volt nem azt venni, bár amikor leparkoltunk, a négy óra is soknak tűnt (csak egy óra, négy óra és egész napos lehetőségek vannak). Így most fizethetem ki tíz napi parkolás árát (ami majd' két hét bérlet). Nagyon jó. Innentől csak egynapos jegyet veszünk, legfeljebb odaadjuk másoknak, akik a távozásunkkor parkolnak le. Tényleg, magamat sem értem, mert a st. albans-i parkoláshoz képest ez aprópénz...

Történt viszont jó is az előbb, Ági csinált tárkonyos csirkeragulevest, nagyon finom lett.

3 komment

Címkék: hülyék szívás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr172364226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

v011 2010.10.12. 11:10:15

A readerem fejléc nézetre van állítva (csak a címeket mutatja), szerinted milyen vörös fejjel kattintottam? Jó poén volt :)

De ilyesmi bárkivel előfordul, azzal is, aki nem ennyire elkeseredett, kimerült és reményvesztett, természetes, hogy kevésbé tudsz most koncentrálni. Ne tartsd magad ezért hülyének, "csak" a pénzveszteség szomorú.

Viszont piros pont jár az ügyintézésért, a mantrázás mellé pedig önkéntesen felveszem a reménykedést is, mert láthatóan nem maradt már rá kapacitásod, pedig kéne.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.10.12. 14:33:01

@v011: én már csak azért is vennék egy kibaszott váltógombot :)) ez szegények vesszőparipája Angliában.

v011 2010.10.12. 17:56:22

@gio: Akkor legyen annyi esze, hogy engem kitilt a blogról :)
süti beállítások módosítása